Кампания без грешки

Кампания без грешки

Кампания без грешки

Сред бързо променящите се тенденции в съдържанието и потребителското търсене може да е много трудно за маркетолозите да са сигурни, че най-новата им кампания е толкова иновативна и актуална, колкото последната. Две кампании могат да бъдат еднакви само по едно нещо – допускането на грешки. Вижте кои са най-често срещаните от тях и следете за това да не стават част от вашата работа.

1. Кампанията се фокусира над количество пред качество

Преди 10 години едни организации откриха колко много визуалното съдържание от сорта на инфографиките може да увеличи ангажирането на потребителите им. Много от тях се наеха да произведат колкото може повече, независимо от качеството – за някои от тях тази стратегия работеше за известно време.

Но днешните аудитории са по-грамотни отвсякога по отношение на визията. Това е така, защото имат достъп до много повече визуално съдържание от който и да било друг път и качеството на това съдържание става все по-добро. Същото важи и за всеки друг вид контент, който създавате.

2. Съдържанието не е оптимизирано за целите и аудиторията

Първите въпроси, които трябва да си зададете, планирайки маркетингова кампания е какви са целите, които искате да постигнете, и кои са целевите ви аудитории.

Веднъж щом тези два фактора са ясно дефинирани, е време да изградите стратегия. Тя включва решения за това какво съдържание искате да създадете и как ще го представите пред публика.

3. Не сте успели да дефинирате визуален език на маркетинговата си кампания

Стратегията, която сте разработили, трябва да дефинира визуалният език на кампанията. Това означава определяне на правилната цветова палитра, типография и дизайн.

Визуалният език за определена кампания трябва да се придържа към цялостната идентичност на марката ви, но може да включва и някои допълнителни, специфични за случая елементи или леки промени, направени с цел постигане на по-добър успех.

4. Не сте оптимизирали съдържанието си за всеки канал

Особено при визуалното съдържание, оптимизацията за различни канали е от първостепенно значение. Не искате да инвестирате време и ресурси в създаването на нещо качествено, единствено за да изглежда зле след това на някои от каналите, които използвате. Много компании пропускат този момент.

Представете си например, че сте направили 2-минутно видео. Изглежда супер в YouTube. Но понеже е хоризонтално ориентирано и прекалено дълго за Instagram, публикуването на отрязък от него в историята ви може да накара брандът ви да изглежда непрофесионален.

Адаптирайте създаденото от вас за всяка платформа, която използвате, за да ви бъде от максимална полза.

И въпреки че обстановката постоянно се променя, обърнете внимание на тези четири насоки при разработването на следващата ви маркетингова кампания.

Ейми Балие, главен изпълнителен директор на Killer Visual Strategies, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

bTV се разделя с Антон Хекимян
Канада обяви помощ за Украйна за около 480 млн. долара
Бойко Борисов: Шансовете на Антон Хекимян са огромни, може да победи на първи тур
Джейми Даймън: Светът може да не е подготвен за най-лошия сценарий с лихвите на Фед
Денков: Пълното ни интегриране в европейските и евроатлантически структури е основна цел за кабинета
Спад на борсите в Европа на фона на повишената доходност на облигациите*
Финансовото министерство предлага връщане на ДДС от 20% за ресторантьорите
Всеки четвърти българин пропуска годишните профилактични прегледи
Обявен за убит руски адмирал участва в заседание на висши военни
Времето: Есента настъпва, ще бъде слънчево и топло
ЕС отново налага глоба от 400 млн. долара на Intel за злоупотреба с пазарна сила
ЕС ще отпусне 135 милиона долара на Тунис като част от пакта за миграцията
Майкъл Блумбърг очерта план за наследяване на медийната си империя
Дванадесет страни ще имат допълнителни места в следващия Европейски парламент
Цените на зърнените стоки по световните борси се понижават
Доц. Кунчев: За последния месец има 7 пъти нарастване на заболеваемостта от COVID-19