Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да привлечете богатите клиенти
Богатите клиенти може да бъдат определени по няколко начина. Те може да са хора, които нямат търпение да се докоснат до продуктите и услугите ви и да са вече склонни да харчат за тях веднага, щом ги намерят в сайта ви. Или пък да са богати личности с разполагаем доход и желание да се сдобият с висок статут чрез това, което предлагате.
Както и да ги разглеждате, те са хора, които най-често влизат в сайта ви, разглеждат офертите му и казват "Да!" на онлайн шопинга.
Какво искат най-често?
Знаем, най-добрите клиенти са правилните клиенти. Това са хората, чиито нужди се свързват перфектно с ползите от продуктите и услугите. Този тип клиенти искат:
Продукти, които отговарят на очакванията им, или ги надхвърлят.
Продукти, които перфектно се свързват с желанията им, ниждите и мечтите.
Изключително добро обслужване по всяко време.
Отговори на запитвания, поръчки, въпроси.
Чувство, че са специални, щом са се свързали с бизнеса.
Когато получаваната стойност на даден продукт или услуга значително надмине цената му, те ще харчат от парите си. Психологически трикове като добавяне на стойност чрез предлагане на уникалност, или фокусиране върху ползите, може да помогнат да се продава повече на тези ценни клиенти.
За да бъдат привлечени, трябва да направите бизнеса си красив и достъпен. Следните съвети ще ви помогнат:
Повишете цените си. Ако сте се прицелили в този тип клиенти, те вече са свикнали с много високите цени. Затова бъдете смели. Но имайте и предвид, че обичат да се пазарят и да сключат добра сделка също както всеки друг човек. С високата цена предложете лукс и ексклузивност. После увеличавайте цените си, вместо да ги намалявате.
Продавайте ползите. Честа грешка на много собственици на бизнес е, че продават особеностите или настройките на даден продукт. Докато ползите от него са това, което го продава, и клиентите от високия сегмент искат тези ползи да отговарят на желанията им, нуждите и идеите за бъдещето. Ясно изказвайте ползите в рекламата си.
Подчертайте фактора "уникалност" на предложението. Изтъкнете в рекламните си кампании своята оригиналност, майсторство, занаятчийство, пакетиране.
Назначавайте внимателно. Всеки в компанията, от служителя в колцентъра за обслужване на клиенти до търговеца, който поздравява хората, трябва да въплъщава имиджа на скъпия ви бранд.
Награждавайте добрите клиенти. Изпращайте им картички с благодарности, написани на ръка, подаръци, предлагайте им неочаквани оферти. Всички тези инициативи ще ги стимулират да се върнат при вас.
Помислете за последвалите продажби за подобрения и аксесоари. Богатите клиенти ще се върнат при вас да похарчат още пари след първоначалната покупка, ако ги накарате да почувстват, че вероятно шопингът не е приключил и още хубави неща им се предлагат. Погрижете се да имате добър допълнителен мърчандайзинг.
Похарчете средства за красив вид и визуален брандинг. Един добър графичен дизайнер може да направи компанията ви да изглежда висок клас.
Маркетингът ви трябва да бъде с лазерна точност. Ако използвате традиционния директен маркетинг, печат или радио реклама, фокусирайте се върху прецизно проучване на демографията. Търсете места за реклама, които се виждат и чуват от богатите хора. Например, списания, радиостанции, външна реклама по адреси - в богатите квартали. Мислете извън интернет, за да достигате богатите, които може би в него са атакувани от много реклами.
Създайте усещане за ограничено количество или спешност на продажбата. Те винаги мотивират клиентите да харчат повече.
Изградете доверие чрез последователност. Неслучайно много десетилетни луксозни марки са сред най-старите на пазарите в много страни по света. Последователността в рекламните усилия създава доверие. Такива примери са Tiffany, Saks, Hermes. Доверие се изгражда най-вече чрез постоянен маркетинг, умни послания и качество на продуктите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.