Кампания на Fox Networks Group, провела се и в България, беше отличена в Лос Анджелис

Кампания на Fox Networks Group, провела се и в България, беше отличена в Лос Анджелис

Десет златни, девет сребърни и шест бронзови отличия бяха присъдени на Fox Networks Group за изключителни постижения в маркетинговите комуникации на международната церемония PromaxBDA Global Excellence Awards в Лос Анджелис.

Сред победителите бе глобалната кампания „Outcast Mural Art Stunt“, провела се в края на май и началото на юни 2016 г. по повод световната премиера по FOX на сериала „Изгнаник“. Кампанията получи две златни отличия в категориите „Най-добро използване на социални медии за промоция на предаване или сериал“ и „Цялостна промоция на специално събитие“, две сребърни отличия в категориите „Най-добро преживяване или промоция на специално събитие за широката аудитория“ и „Най-добро съдържание за дигитална промоция“, както и бронзово отличие за „Най-добро използване на виртуална реалност или 360-градусово видео”.

„Promax е най-престижната церемония, която отличава изключителните постижения в маркетинга в развлекателната индустрия на всички екрани – в ефир, онлайн и на мобилни устройства. Наградите PromaxBDA Global Excellence Awards поставят стандартите в световния медиен маркетинг. За нас е чест, че София, Загреб и нашият местен екип са част от най-награждавания проект на Promax тази година“, коментира Милена Филчева, маркетинг и PR директор на FNG за Балканите.  

Арт проектът „Outcast Mural Art Stunt” oбхванa общо 12 града по цял свят – Берлин, Истанбул, Джакарта, Куала Лумпур, Лондон, Манила, Сингапур, София, Стокхолм, Сидни, Загреб и Неапол. Началото бе поставено на 28 май 2016 г. на събитието MCM London Comic Con, като в рамките на една седмица в различните градове се появяваха комикс след комикс, рисувани на живо от най-добрите графити художници.

Така сцена от сериала „Изгнаник“ оживя в реална градска среда, като графити артистите интерпретираха оригиналните илюстрации на Пол Азасета, един от създателите на комикса „Изгнаник“ („Outcast“), на който е базиран сериалът. Комиксите се разкриваха последователно на специално създадена дигитална платформа www.outcastart.tv. Феновете от цял свят следваха историята чрез видео и снимкови материали от всяка локация, качвани на общата платформа, или споделяни в социалните мрежи с хаштаг #outcastart.

В София, в партньорство с Националния дворец на културата, в продължение на 2 дни – на 28 и 29 май, петима от най-добрите български графити художници – 140 Ideas, Esteo и GOAT рисуваха гигантски комикс на открито на живо върху огромно пано с размери 7 метра (ширина) х 24 метра (височина). 5-тонно скеле на 14 етажа, 36 часа работа и 300 флакона боя бяха необходими на художниците за реализацията на огромния графит. Във вечерните часове на 29 май сцената беше завършена и НДК се обля в червена светлина.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ