Кампанията Fearless Girl превзема Кан

Кампанията Fearless Girl превзема Кан

Най-престижният фестивал за реклама в света - Cannes Lions в Кан, Франция, започна и кампанията с безстрашното момиче (Fearless Girl) в Ню Йорк пожъна огромен успех още в първия му ден, съобщава Adweek. 

Инициативата на агенция McCann New York грабна три награди Гран при през деня, в категориите Glass, PR и Outdoor Lions. Тя измести останалите си конкуренти за отличията със силно потвърждение от страна на журито. Тримата президенти на журито - Уенди Кларк (Glass), Карън ван Берген (PR) и Бруно Бертели (Outdoor), гласуваха за нея. Признанието е получено заради незабавния глобален ефект, който имаше тя, само с осъществяването на не много сложна и вдъхновяваща идея. 

В рамките на тази социална кампания, срещу статуята на бика на Уолстрийт в Ню Йорк беше монтирана друга, не по-малко въздействаща статуя - на момиче, което го гледа предизвикателно. Това се случи преди международния ден на жената 8-ми март, с цел да се насочи внимание към неравенството в заплащането на труда на жени и мъже във финансовия свят и в компаниите въобще. 

Вижте още: Момичето и бикът

Статуята на Безстрашното момиче остава на Уолстрийт

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
3 необичайни, но ефективни начина да откажете цигарите