Кампанията Fearless Girl превзема Кан

Кампанията Fearless Girl превзема Кан

Най-престижният фестивал за реклама в света - Cannes Lions в Кан, Франция, започна и кампанията с безстрашното момиче (Fearless Girl) в Ню Йорк пожъна огромен успех още в първия му ден, съобщава Adweek. 

Инициативата на агенция McCann New York грабна три награди Гран при през деня, в категориите Glass, PR и Outdoor Lions. Тя измести останалите си конкуренти за отличията със силно потвърждение от страна на журито. Тримата президенти на журито - Уенди Кларк (Glass), Карън ван Берген (PR) и Бруно Бертели (Outdoor), гласуваха за нея. Признанието е получено заради незабавния глобален ефект, който имаше тя, само с осъществяването на не много сложна и вдъхновяваща идея. 

В рамките на тази социална кампания, срещу статуята на бика на Уолстрийт в Ню Йорк беше монтирана друга, не по-малко въздействаща статуя - на момиче, което го гледа предизвикателно. Това се случи преди международния ден на жената 8-ми март, с цел да се насочи внимание към неравенството в заплащането на труда на жени и мъже във финансовия свят и в компаниите въобще. 

Вижте още: Момичето и бикът

Статуята на Безстрашното момиче остава на Уолстрийт

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ