Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Комуникацията пази репутацията
Когато продуктовият мениджър от Facebook Франсис Хауген реши да проговори за работата си в компанията и да сподели десетки хиляди вътрешни документи с Комисията по ценните книжа и борсите на САЩ, както и с „Уолстрийт Джърнъл“, тя удари директно името на своя работодател.
Репутацията на компаниите е застрашена както от външни фактори, така и от вътрешни, каквито са служителите. Добрата комуникация с тях, грижата и уверяването, че те са удовлетворени от работата си могат да минимизират щетите.
В свой материал за Inc Идън Гилот споделя няколко неща, които всяка компания може да направи, за да създаде открити взаимоотношения и да се спаси от това вътрешните публики да създават външни комуникационни кризи.
Избягвайте дупки в информацията
Поведението на служител влияе отрицателно върху морала и фирмената култура? Ако е така, обърнете се към него. Когато има вакуум, слуховете и спекулациите бързо го запълват. Това води до дезинформация, която поражда паника, страх и ненужна загуба на репутация. Решението е просто – не дръжте заинтересованите страни на тъмно. Когато ги информирате, имате предимството вие да контролирате разговора.
Стратегия за борба с дезинформацията
Решаващо е да елиминирате дезинформацията и да управлявате посланията. Идентифицирайте откъде произтича една информация, ако тя изтече. Обикновено един недоволен служител има достъп до имейли на компанията, клиентска база данни или се опира на друг служител за вътрешна информация. Прекъснете достъпа на конкретния служител, от когото изтича информация. Но, преди това внимателно се уверете, че той е отговорният в случая.
Приоритет върху вътрешните комуникации
Много компании харчат енергия и ресурси, фокусирайки се върху клиентите си, но до голяма степен пренебрегват служителите. Не попадайте в този капан.
Покажете на служителите, че ви е грижа. Не искате те да чувстват, че не могат да поставят на масата основателни притеснения, нито да изглежда сякаш се опитвате да заглушите всички и да управлявате с железен юмрук.
Бъдете проактивни във външните комуникации
Обадете се на важни клиенти или инвеститори, когато изпаднете в комуникационна криза. Какво вече са научили хората? Какво е вероятно да изплува на повърхността? Най-добре е да се възползвате от възможността, като първи кажете нещо и го направите в разумен срок. Това ви позволява да зададете тон за всичко, което следва.
Ако се опитвате да скриете или укриете информация, ще изглеждате виновни. Какво се случва, ако получите обаждане от медия? Не го игнорирайте. Бъдете подготвени – знайте какво искате да предадете на външните публики и се придържайте към няколко основни точки в изявленията си. Не повтаряйте негативни думи, дори ако репортерът срещу вас го прави, те само подчертават нещо, за което така или иначе не искате да говорите и да популяризирате.
Идън Гилот за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.