Лидл пусна продуктова линия от български производители под името „Родна стряха“

Лидл пусна продуктова линия от български производители под името „Родна стряха“

Лидл България пусна в продажба продукти от български производители под името „Родна стряха“. Въвеждането на продуктовата линия е продължение на дългосрочната политика на компанията за интензивно сътрудничество с българските доставчици, уточняват от компанията.

„Родна стряха“ включва над 50 продукта от български производители от различни региони на страната, пояснява Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на компанията. Брандът обединява традиционни български продукти от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение цена-качество: месни деликатеси (луканка, суджук, саздърма), млечни изделия (сирене, кашкавал, кисело мляко), сладкарски изделия (халва, локум, вафли), охладени тестени, варива, подправки и напитки.

За улеснение на клиентите охладените изделия от линията „Родна стряха“ (млечни и месни продукти), както и сухият асортимент ще бъдат обособени в отделни сектори в магазините. Продуктите от линията „Родна стряха“ вече са в продажба в търговската мрежа и ще бъдат част от постоянния асортимент. Опаковките им са с отличаваща се визуална идентичност, разработена специално за себекцията. В унисон с новата продуктова линия в търговската мрежа на Лидл България вече могат да бъдат намерени и стоки с акцент върху българските традиции, история и изкуство като сборник с цитати „500 мисли на бележити българи“ и текстил с фолклорни елементи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ