Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Отвъд традициите
2020 година е много предизвикателна за успеха на брандовете, не само заради внезапните обрати и изненадващи събития, а и заради промените в достигането до потребителите, които са все по-осъзнати и по-трудни за въздействие. Извън всичко това маркетингът навлиза в нова ера, тази на релевантността. Затова и традиционните методи могат да се окажат недостатъчни за прогреса ви. Разбира се, те са добро начало, но да разчитате единствено на тях вече не е полезно.
Традиционните 4P (Product, Place, Price, Promotion)
Основният проблем с тази концепция е, че поставя потребителите в кутии. Има някои „статични потребителски архетипи“ (например една майка, която купува продукти за детето си), а релевантността на предложенията за хората е доста пренебрегната. Дори ако съм осъзната майка, мога да купя бутилка с водка, защото съм поканена на парти. Затова не помага на маркетолозите да ме причислят към групата на майките. Как обаче да имплементираме релевантността като маркетинг стратегия?
Допълнителните 5P
Отговорът е чрез допълнителни 5P, които можете да добавите към усилията си за постигане на заложените цели.
Purpose (цел)
Потребителите ви трябва да чувстват, че бизнесът ви споделя и действа спрямо техните ценности. За да дадем пример, нека разгледаме компания на име Alo Moves. Тя предлага йога и фитнес тренировки и изгражда онлайн общност сред хората, които искат да спортуват от дома си. Целта им перфектно съвпада с ценностите на потребителите, свързани със здравето, баланса и осигуряването на безопасно място за спорт.
Pride (гордост)
Клиентите ви трябва да се гордеят и вдъхновяват от използването на продуктите и/или услугите ви. Да бъдеш част от общността на бранда Alo Moves ти дава достъп до тренировки с популярни инструктори, които осигуряват именно тази гордост. Така хората се вдъхновяват от общността, в която се намират.
Partnership (партньорство)
Необходимо е да създадете усещане, че хората могат да свързват себе си с бранда ви. Alo Moves кара хората в общността да се чувстват така, сякаш изграждат партньорство, като задоволяват потребността им от висококачествена тренировка. Компанията редовно предоставя нови видеа и подкрепя хората със съвети.
Protection (защита)
Когато взаимодействат с бранда ви, потребителите трябва да се чувства защитени, особено когато става дума за парите им. Alo Moves дава сигурност с предложението си за 14-дневен безплатен тест, след който стартира абонамент от 20 долара месечно с възможност за отказ по всяко време.
Personalization (персонализация)
Бизнесът ви трябва да изгражда впечатление, че потребностите и желанията на потребителите са на първо място. При Alo Moves инструкторът говори директно на човека отсреща, така че да създаде усещане, че тренировката се провежда специално за него, има и обучения, в които могат да се изпробват и научават конкретни неща.
Никлас Гьоке за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.