Първи в търсачката в три стъпки

Първи в търсачката в три стъпки

Първи в търсачката в три стъпки

Линковете може да са едно от най-важните неща в SEO стратегията ви, но за съжаление изграждането им невинаги може да бъде контролирано. Като маркетолог, клиентите ми постоянно ме питат дали закупуването на линкове и обявяването на услугите им в онлайн директориите си струва времето. Отговорът, който винаги им давам, е не.

Има 3 универсални и доказали се начина за ефективно изграждане на линкове, които да увеличат SEO резултатите ви и да помогнат да подобрите онлайн присъствието си. Ето кои са те.

Свържете се с журналисти и репортери

Традиционният пъблик рилейшънс е един от най-добрите начини да изградите линкове към уебсайта си. Като изграждате взаимоотношения с журналисти и репортери, вие си осигурявате място в техните разкази, което ще отведе читателите им към уебсайта ви.

Можете да опитате да публикувате и в качеството си на гост-автор. Подобни статии ще ви позволят да демонстрирате познания пред нови аудитории и да увеличите обхвата си. Чрез тях ще позиционирате себе си като експерт в индустрията.

Открийте линкове, които да заместите

Счупените линкове може да създадат проблеми за уебсайта, но могат да са и трудни за откриване и локализиране. Можете да се възползвате от тях, като ги откриете сами в различни уебсайтове, да се свържете със собствениците им и да им предложите да ги заменят с линкове към ваша уебстраница.

Не изпращайте едно и също съобщение до всеки. Вместо това обяснете как сте открили счупения линк и дайте повече информация за себе си.

Давайте препоръки

Когато предоставяте препоръки на ваши партньори, помолете да добавят и линкове към уебсайта ви или определени страници от него. Така те ще увеличат доверието на аудиторията си, а вие – трафика към уебсайта.

Свържете се с брандовете, с които истински ви харесва да работите, и ги попитайте имат ли нужда от препоръка. Ако отговорът е положителен, ще си осигурите още един канал, чрез който да достигнете до публиката.

Какво чакате?

Силните линкове към уебсайта ви могат да увеличат SEO-то и да ви помогнат да привлечете повече качествени клиенти. За да имате линкове, които подобряват онлайн присъствието ви, трябва да имате и добре обмислена стратегия зад тази цел.

Тези 3 съвета са добър начин да започнете. Изграждайки контактите и линковете си, органичното ви изкачване в търсачките е неизбежно.

Самюъл Тимъти, вицепрезидент на маркетинговата агенция OneIMS.com и съосновател на платформата за дигитален маркетинг Clickx.io за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ