Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Първи в търсачката в три стъпки
Линковете може да са едно от най-важните неща в SEO стратегията ви, но за съжаление изграждането им невинаги може да бъде контролирано. Като маркетолог, клиентите ми постоянно ме питат дали закупуването на линкове и обявяването на услугите им в онлайн директориите си струва времето. Отговорът, който винаги им давам, е не.
Има 3 универсални и доказали се начина за ефективно изграждане на линкове, които да увеличат SEO резултатите ви и да помогнат да подобрите онлайн присъствието си. Ето кои са те.
Свържете се с журналисти и репортери
Традиционният пъблик рилейшънс е един от най-добрите начини да изградите линкове към уебсайта си. Като изграждате взаимоотношения с журналисти и репортери, вие си осигурявате място в техните разкази, което ще отведе читателите им към уебсайта ви.
Можете да опитате да публикувате и в качеството си на гост-автор. Подобни статии ще ви позволят да демонстрирате познания пред нови аудитории и да увеличите обхвата си. Чрез тях ще позиционирате себе си като експерт в индустрията.
Открийте линкове, които да заместите
Счупените линкове може да създадат проблеми за уебсайта, но могат да са и трудни за откриване и локализиране. Можете да се възползвате от тях, като ги откриете сами в различни уебсайтове, да се свържете със собствениците им и да им предложите да ги заменят с линкове към ваша уебстраница.
Не изпращайте едно и също съобщение до всеки. Вместо това обяснете как сте открили счупения линк и дайте повече информация за себе си.
Давайте препоръки
Когато предоставяте препоръки на ваши партньори, помолете да добавят и линкове към уебсайта ви или определени страници от него. Така те ще увеличат доверието на аудиторията си, а вие – трафика към уебсайта.
Свържете се с брандовете, с които истински ви харесва да работите, и ги попитайте имат ли нужда от препоръка. Ако отговорът е положителен, ще си осигурите още един канал, чрез който да достигнете до публиката.
Какво чакате?
Силните линкове към уебсайта ви могат да увеличат SEO-то и да ви помогнат да привлечете повече качествени клиенти. За да имате линкове, които подобряват онлайн присъствието ви, трябва да имате и добре обмислена стратегия зад тази цел.
Тези 3 съвета са добър начин да започнете. Изграждайки контактите и линковете си, органичното ви изкачване в търсачките е неизбежно.
Самюъл Тимъти, вицепрезидент на маркетинговата агенция OneIMS.com и съосновател на платформата за дигитален маркетинг Clickx.io за Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.