Без експерименти!

Без експерименти!

Рекламите във Facebook са чудесен избор и могат да донесат значителни ползи, като едновременно увеличават информираността на бранда и продажбите. Често обаче може да се случи да похарчите всичките си пари, без да постигнете желаните резултати.

Като всяка маркетинг платформа, Facebook изисква повече от само ангажиращо копи и изпъкващи визуализации. Избягвайки тези 3 чести грешки, можете да увеличите шансовете си да постигнете целите си.

Постоянни реклами

За разлика от традиционните медии, като телевизията и радиото, при социалните медии не трябва да показвате една и съща реклама по цял ден и цяла нощ. Ако не поставите лимит върху това колко често се показват рекламите ви, рискувате да пренаситите таргет аудиторията си – всъщност, проучване на изданието The Drum показва, че потребителите могат да започнат да се уморят от кампанията ви 3 дена след лансирането ѝ, ако не внимавате.

Един от най-добрите начини да избегнете тази опасност е да създадете график за рекламните си кампании. Това ви дава възможност да се показвате тогава, когато е най-релевантно спрямо целевата ви публика. Достигайки до потребителите във времена, в които е вероятно да купят, и минимизирайки риска от пренасищане, ще видите подобрение.

Ремаркетинг

Промотирането на продукти пред вече спечелени потребители има своите ползи, но не искате един човек да продължава да вижда една и съща реклама, след като веднъж е кликнал на нея и е стигнал до заветната покупка. Ако някой вече си е взаимодействал с една реклама, той вероятно не би искал да я вижда отново.

За да избегнете това, изключвайте от списъците си хора, които вече са си купили продукта ви, например миналия месец. Така ще дадете път на новите аудитории и няма да досаждате на вече спечелената такава.

Липса на експерименти

Всяка аудитория е различна, а това означава, че ще реагира и ще се ангажира различно с различните типове промоции. Прекалено много брандове използват бюджетите си за стандартни реклами в новинарския поток на Facebook или залагат на криейтивите в дясната колона на уебсайта. Имате по-добра опция, като създавате по-ангажиращи кампании чрез експериментиране с различни формати, като например GIF.

Проучване, споделено от Facebook, показва, че брандът за облекло Champs Sports е увеличил възвръщаемостта на инвестициите си в платформата, използвайки 6-секундно видео вместо 30-секундно.

Оптимизирайки кампаниите си за Facebook аудиториите, може да бъдете сигурни, че няма да надвишите бюджета си, а резултатите ще бъдат задоволителни.

По материал на Нейтън Резник за Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси