Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Без експерименти!
Рекламите във Facebook са чудесен избор и могат да донесат значителни ползи, като едновременно увеличават информираността на бранда и продажбите. Често обаче може да се случи да похарчите всичките си пари, без да постигнете желаните резултати.
Като всяка маркетинг платформа, Facebook изисква повече от само ангажиращо копи и изпъкващи визуализации. Избягвайки тези 3 чести грешки, можете да увеличите шансовете си да постигнете целите си.
Постоянни реклами
За разлика от традиционните медии, като телевизията и радиото, при социалните медии не трябва да показвате една и съща реклама по цял ден и цяла нощ. Ако не поставите лимит върху това колко често се показват рекламите ви, рискувате да пренаситите таргет аудиторията си – всъщност, проучване на изданието The Drum показва, че потребителите могат да започнат да се уморят от кампанията ви 3 дена след лансирането ѝ, ако не внимавате.
Един от най-добрите начини да избегнете тази опасност е да създадете график за рекламните си кампании. Това ви дава възможност да се показвате тогава, когато е най-релевантно спрямо целевата ви публика. Достигайки до потребителите във времена, в които е вероятно да купят, и минимизирайки риска от пренасищане, ще видите подобрение.
Ремаркетинг
Промотирането на продукти пред вече спечелени потребители има своите ползи, но не искате един човек да продължава да вижда една и съща реклама, след като веднъж е кликнал на нея и е стигнал до заветната покупка. Ако някой вече си е взаимодействал с една реклама, той вероятно не би искал да я вижда отново.
За да избегнете това, изключвайте от списъците си хора, които вече са си купили продукта ви, например миналия месец. Така ще дадете път на новите аудитории и няма да досаждате на вече спечелената такава.
Липса на експерименти
Всяка аудитория е различна, а това означава, че ще реагира и ще се ангажира различно с различните типове промоции. Прекалено много брандове използват бюджетите си за стандартни реклами в новинарския поток на Facebook или залагат на криейтивите в дясната колона на уебсайта. Имате по-добра опция, като създавате по-ангажиращи кампании чрез експериментиране с различни формати, като например GIF.
Проучване, споделено от Facebook, показва, че брандът за облекло Champs Sports е увеличил възвръщаемостта на инвестициите си в платформата, използвайки 6-секундно видео вместо 30-секундно.
Оптимизирайки кампаниите си за Facebook аудиториите, може да бъдете сигурни, че няма да надвишите бюджета си, а резултатите ще бъдат задоволителни.
По материал на Нейтън Резник за Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.