Не е само заради заглавието...

Не е само заради заглавието...

За много маркетолози анонсът в полето за тема при изпращане на имейл е от ключово значение за броя на отварянията му. Така е, но има още важни подробности.

Защо хората четат някои реклами и игнорират други?

Например защо отворихте тази статия, а не я подминахте? Сигурен съм, че има десетки хора, които са го направили. Вие я отворихте, защото сте заинтересовани от съдържанието ѝ. Да, заглавието беше грабващо, но бихте ли кликнали върху нея, ако беше свързана с голф, да речем?

  • Хората отварят това, което ги интересува

Това е неизменимо правило. Ако някой не се интересува от голф, няма да отвори имейл, свързан с него, независимо какво сте написали в полето за тема. Това е приложимо за всички форми на комуникация.

  • Заглавията са важни тогава, когато един човек е заинтересован от съдържанието

Ако украсите заглавието, така че да изглежда атрактивно, но всъщност съдържанието вътре да се отклонява от темата, вероятно ще си навлечете гнева на потребителите и ще ги накарате да се почувстват измамени. Това е така, защото сте ги накарали да отделят време за нещо, към което нямат интерес.

Урок от един велик копирайтър

Гари Халбърт е моят любим копирайтър за всички времена. Най-важният урок, който научих, докато преглеждах работата му е следният:

„Не става дума за това как казваш нещо. Става дума за това какво казваш.“

Той дава аналог с един човек, чиято жена е бременна. Той трябва да отиде на бизнес презентация, докато жена му ражда тризнаци. Ваша е задачата да предадете на мъжа информацията. Тогава Гари казва:

„Има ли начин да предадете тази информация на мъжа, без той да е развълнуван?“

Можете да кажете:

  • Поздравления, жена ти току-що роди тризнаци!
  • Пич! Жена ти роди тризнаци!
  • Ура! Вече имаш три много сладки дечица!

Независимо как ще го кажете, мъжът ще е развълнуван от новината. Какви думи използвате не е толкова от значение, колкото новината, която ще го направи истински щастлив.

Как да предизвикаме интерес?

Един от начините е чрез нещо, в което потребителят инвестира. Ако притежавате ферма с рядка порода кокошки и получите имейл за ефективни начини как да ги отглеждате, ще прочетете написаното. Причината е много проста – готови сте да инвестирате време и средства в това.

Моят списък с имейли е малък, но въпреки това веднъж успях да натрупам висок процент на отваряния. Предположих, че е заради темата, която съм му сложил, затова опитах да го преработя и да го сложа отново, но не получих същия успех. Открих, че съдържанието е важно и то ми помага да постигам добрите си резултати.

Дейвид О за Medium.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ