Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Не е само заради заглавието...
За много маркетолози анонсът в полето за тема при изпращане на имейл е от ключово значение за броя на отварянията му. Така е, но има още важни подробности.
Защо хората четат някои реклами и игнорират други?
Например защо отворихте тази статия, а не я подминахте? Сигурен съм, че има десетки хора, които са го направили. Вие я отворихте, защото сте заинтересовани от съдържанието ѝ. Да, заглавието беше грабващо, но бихте ли кликнали върху нея, ако беше свързана с голф, да речем?
- Хората отварят това, което ги интересува
Това е неизменимо правило. Ако някой не се интересува от голф, няма да отвори имейл, свързан с него, независимо какво сте написали в полето за тема. Това е приложимо за всички форми на комуникация.
- Заглавията са важни тогава, когато един човек е заинтересован от съдържанието
Ако украсите заглавието, така че да изглежда атрактивно, но всъщност съдържанието вътре да се отклонява от темата, вероятно ще си навлечете гнева на потребителите и ще ги накарате да се почувстват измамени. Това е така, защото сте ги накарали да отделят време за нещо, към което нямат интерес.
Урок от един велик копирайтър
Гари Халбърт е моят любим копирайтър за всички времена. Най-важният урок, който научих, докато преглеждах работата му е следният:
„Не става дума за това как казваш нещо. Става дума за това какво казваш.“
Той дава аналог с един човек, чиято жена е бременна. Той трябва да отиде на бизнес презентация, докато жена му ражда тризнаци. Ваша е задачата да предадете на мъжа информацията. Тогава Гари казва:
„Има ли начин да предадете тази информация на мъжа, без той да е развълнуван?“
Можете да кажете:
- Поздравления, жена ти току-що роди тризнаци!
- Пич! Жена ти роди тризнаци!
- Ура! Вече имаш три много сладки дечица!
Независимо как ще го кажете, мъжът ще е развълнуван от новината. Какви думи използвате не е толкова от значение, колкото новината, която ще го направи истински щастлив.
Как да предизвикаме интерес?
Един от начините е чрез нещо, в което потребителят инвестира. Ако притежавате ферма с рядка порода кокошки и получите имейл за ефективни начини как да ги отглеждате, ще прочетете написаното. Причината е много проста – готови сте да инвестирате време и средства в това.
Моят списък с имейли е малък, но въпреки това веднъж успях да натрупам висок процент на отваряния. Предположих, че е заради темата, която съм му сложил, затова опитах да го преработя и да го сложа отново, но не получих същия успех. Открих, че съдържанието е важно и то ми помага да постигам добрите си резултати.
Дейвид О за Medium.com
Редактор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.