Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нестандартен маркетинг от Риана и империята ѝ за милиони
Риана бе обявена за най-богатата музикална изпълнителка в света за миналата година. 32-годишната звезда от Барбадос притежава приблизително 600 млн. долара, но повечето от тях са в резултат на предприемаческата ѝ дейност. Основната причина за успеха на нейните марки Fenty Beauty и Savage X Fenty е отклонението от установените стандарти в маркетинга.
Инклузивният маркетинг я отличава
Маркетингът следва факта, че не може да продаваш на всички и всеки бранд, който опитва да се наложи над масите всъщност не успява да се хареса на никой. В резултат на това повечето компании насочват усилията си към създаването на buyer персони и таргетирането, за да се фокусират върху специфична група хора.
Риана и нейният екип обаче пренебрегват този съвет и именно в това се крие техният успех. В документалния филм, проследяващ модното ревю Savage X Fenty, вицепрезидентът на марката, Дженифър Розалес, обяснява причината за това. „Няма таргет аудитория. За всички е. Всичко, което прави тя (бел. ред. Риана), е за всички. Тя иска всички да се чувстват красиви и силни“.
При лансирането на козметичния бранд Fenty Beauty бяха пуснати в продажба 40 нюанса на фон дьо тен за жени с различни проблеми по целия свят, а линията бельо на Savage X Fenty пък бе предназначена за много разнообразни форми на дамското тяло.
Потребителите, особено игнорираните от мейнстрийм брандовете, обичат продуктите на Риана заради тяхната инклузивност.
Изживяване отвъд стандартите
Забележителните потребителски изживявания винаги са добър начин да изпъкнете, но много брандове следват определени модели и добри практики, за да постигнат предвидими резултати. Според Розалес Риана е срещу нормата и в това отношение.
Докато изграждате марка, която решава проблемите на потребителите си като никой друг, опитайте да устоите на това да следвате вече установените шаблони. Заложете на това да разработите свой собствен модел, за да предоставите неочаквани изживявания, които ще накарат потребителите да се влюбят в работата ви.
До най-малкия детайл
Детайлите са важни, но много често, особено когато ресурсите са ограничени, малките детайли не са приоритет и така се влошава опитът на клиента, вместо да се добави стойност към него.
За Риана всичко е от значение. Всъщност, до последно тя обръща внимание на детайлите, които трайно променят съзнанието на нейните потребители, така че да останат с марката възможно най-дълго.
Можете да изградите компания, която всички да обожават, без да имате изключително успешна музикална кариера зад гърба си. Следвайте принципите, на които Риана се е доверила, изграждайки империята си.
Соня Томпсън, главен изпълнителен директор на Thompson Media Group, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.