Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нищо не е загубено
Когато някой се озове в уебсайта ви, невинаги иска да го разглежда от началото до края. Повечето хора проверяват горната част, която трябва директно да отговаря на потребностите им. Много потребители сканират началната страница, за да определят дали си заслужава четенето, или пък директно се насочват към търсенето на конкретна информация. Как да ги задържим по-дълго?
Графики и диаграми
Създайте линейна графика или кръгова диаграма, с която да отбележите най-важните статистики, свързани с вас. Използвайте и цветове, които ще ги накарат да изпъкнат и се уверете, че вие сте първоизточникът, така че да цитират вас, когато посетителите планират да ги споделят извън уебсайта ви.
Таблиците също помагат на хората да разберат сложна информация само с един поглед. Те обаче трябва да са адаптивни към всички мобилни и компютърни устройства.
Съвместимост
Ако често проверявате Google Analytics или друг подобен софтуер, който ви дава информация, вероятно сте забелязали, че все повече хора посещават уебсайта ви от мобилни устройства. Затова е и толкова важно той да бъде съвместим със смартфони, таблети и компютри.
Въпреки този тренд, много компании все още не са оптимизирали своите уебстраници – нещо, което веднага би изгонило потребителя.
Секции
Без подходящото сортиране информацията може да се загуби в архива на сайта и да не е възможно да спечели вниманието на потребителите, просто защото не може да бъде видяна.
Разделете по подходящ начин съдържанието си в навигацията на сайта, така че нищо да не остане скрито.
Поставете се на тяхно място
Опитайте да си представите сайта ви от гледната точка на потребителя. Какво е най-вероятно да потърси, когато попадне в него? Кое най-силно би привлякло вниманието му? Дали чете, или предпочита видео съдържание? Инвестирайте нужното време да проучите и да използвате тази информацията за посетителите ви във ваша полза.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.