Ново лого за 100-годишнина - фарма лидерът Angelini Group разказва минало, настояще и бъдеще

Ново лого за 100-годишнина - фарма лидерът Angelini Group разказва минало, настояще и бъдеще

Ново лого за 100-годишнина - фарма лидерът Angelini Group разказва минало, настояще и бъдеще

С ново юбилейно лого водещата фармацевтична компания Анджелини Груп (Angelini Group) отбелязва знаменателен юбилей - 100 години от създаването си.

Новото лого ще бъде използвано в комуникацията както към вътрешни, така и към външни публики. То е създадено от комуникационна агенция Armando Testa и представя историята, настоящето и бъдещето на компанията само в няколко квадратни сантиметра.

Графичното изображение включва в себе си много значими препратки: логото на Анджелини, както и буквата „А“ (която често е асоциирана с фармацевтични продукти и е символ на здравина и прецизност), съчетани с важната цифра 100. Значимостта на юбилея е подчертана със слогана „Част от бъдещето от 1919 г.“. Тези няколко думи въплъщават предприемаческия дух на семейство Анджелини, основан на устойчивост и непрекъснати иновации.

Основана в Анкона, Италия през 1919 г. от 32-годишния фармацевт Франческо Анджелини, Групата бележи силен ръст чрез постоянни иновации и днес е водещ играч в индустрията, лидер в здравето и доброто състояние във фармацевтичния сектор и на пазара на стоките за широко потребление. Анджелини оперира в 17 държави, сред които и България, където присъства от 2007 г. под името Анджелини Фарма България (Angelini Pharma Bulgaria) след придобиването на партнираща компания CSC Pharmaceuticals. Компанията е класирана сред първите 15 компании на българския фармацевтичен пазар (източник IQVIA) с оборот от над 14 млн. евро (2018 г.).

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ