Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ново лого за 100-годишнина - фарма лидерът Angelini Group разказва минало, настояще и бъдеще
С ново юбилейно лого водещата фармацевтична компания Анджелини Груп (Angelini Group) отбелязва знаменателен юбилей - 100 години от създаването си.
Новото лого ще бъде използвано в комуникацията както към вътрешни, така и към външни публики. То е създадено от комуникационна агенция Armando Testa и представя историята, настоящето и бъдещето на компанията само в няколко квадратни сантиметра.
Графичното изображение включва в себе си много значими препратки: логото на Анджелини, както и буквата „А“ (която често е асоциирана с фармацевтични продукти и е символ на здравина и прецизност), съчетани с важната цифра 100. Значимостта на юбилея е подчертана със слогана „Част от бъдещето от 1919 г.“. Тези няколко думи въплъщават предприемаческия дух на семейство Анджелини, основан на устойчивост и непрекъснати иновации.
Основана в Анкона, Италия през 1919 г. от 32-годишния фармацевт Франческо Анджелини, Групата бележи силен ръст чрез постоянни иновации и днес е водещ играч в индустрията, лидер в здравето и доброто състояние във фармацевтичния сектор и на пазара на стоките за широко потребление. Анджелини оперира в 17 държави, сред които и България, където присъства от 2007 г. под името Анджелини Фарма България (Angelini Pharma Bulgaria) след придобиването на партнираща компания CSC Pharmaceuticals. Компанията е класирана сред първите 15 компании на българския фармацевтичен пазар (източник IQVIA) с оборот от над 14 млн. евро (2018 г.).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.