Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Пет тенденции в науката за потребителите от Делойт
Ритейл иноваторите знаят, че технологията вече не е само допълнение към преживяването от пазаруването, а е неговият фундамент, коментират от Делойт Глобъл в актуалния си доклад Global Powers of Retailing 2017 В него се обръща сериозно внимание на изкуството и науката за ангажираността на клиентите, като сериозен фактор, който помага на ритейлърите да придобиват повече опит и заедно с правилната технология да засилят клиентската лоялност. Това, което смятахме за невъзможно за постигане в бъдещето, сега не само е постигнато, но е и минималното за този бизнес, посочват авторите на доклада.
Въпреки това, технологията сама по-себе си не е достатъчна. Потребителите непрекъснато търсят нови и изненадващи продукти и преживявания, уточняват те и очертават пет нови тенденции в науката за потребителското поведение
- По-малкото е повече. Потребителите се самоопределят не по това колко много неща притежават, а в зависимост от това, колко пълноценен е техният живот в условията на вещи и преживявания.
-
Икономиката като „последовател“. Потребителите търсят преживявания и продукти, които да отразяват личния им бранд, който те промотират в социалните медии.
-
„Ритейлизацията“ на света. Представителите на т.нар “maker movement”, икономиката на споделянето и други фактори, които усложняват определението за това какво е ритейлът и какво прави –нетрадиционни ритейлъри развиват нови бизнес модели, за да отговорят на нуждите на потребителите, като например абонаментни услуги и „флаш продажби“.
-
On-demand пазаруване и изпълнение. Приложимостта ще се определя от способността на ритейлърите да отговорят на on-demand мисленето на модерния потребител.
-
Експоненциален начин на живот. Експоненциални технологии, като изкуствения интелект, роботиката и виртуалната реалност променят начина, по който живеем и по който пазаруваме.
„През последните 20 години сме свидетели на огромна промяна в ритейла и потребителите“ казва Вики Енг, Лидер Ритейл сектор, Делойт Глобъл. "Живеем в епоха, в която потребителите водят повече от всякога. Те жадуват за автентичност, новости, удобство и креативност. Живеем в икономика, ориентирана към клиентите“, допълва тя.
Още от актуалния доклад за Глобалните сили в ритейла:
Общите приходи на водещите 250 глобални търговци на дребно са в размер на 4.31 трлн. щатски долара през фискалната 2015 г., отбелязвайки ръст от 5.2 %, според Доклада на Делойт Глобъл Global Powers of Retailing 2017: The art and science of customers.
“Бавен икономически растеж в големите развити икономики, високи нива на дълг в развиващите се държави, дефлация или ниска инфлация в богатите страни, протекционистка реакция срещу глобализацията бяха сред основните динамики, които допринесоха за предизвикателната икономическата среда, пред която са изправени ритейлърите“, обяснява д-р Ира Калиш, Главен икономист на Делойт Глобъл. „И все пак хората все още имат нужда да пазаруват, така, че индустрията продължава да се развива. На някои места и с определени групи купувачи, перспективите за търговците на дребно са доста благоприятни“.
Глобалните сили в търговията на дребно – Топ 250
За трета поредна година, ръстът на приходите на ритейлърите на облекла и аксесоари, представени в топ 250, надминава ръста на другите продуктови сектори. Исторически погледнато, тази категория търговци на дребно беше най-печеливша, а фискалната 2015 г. не беше изключение. Въпреки това, търговците на дребно на бързо оборотни стоки определено са най-големите компании (средно приходите от продажби възлизат на близо 21.6 млрд. щатски долара), както и най-многобройните (133 ритейлъри представляват малко над половината от всички 250 компании и две трети от общите им приходи).
Нивото на глобализация на ритейлърите остава непроменено спрямо предходната година. Две трети от водещите 250 компании оперират извън границите на собствената си държава, като средно развиват дейност в над 10 държави. Близо една четвърт от общите им приходи са от чуждестранни операции.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.