По-близки след TikTok

По-близки след TikTok

55% от потребителите чувстват по-близки брандовете, които виждат в TikTok. Това твърдят от платформата в свое проучване. С нарастващата си аудитория TikTok помага за стимулиране на реакцията на потребителите, като най-новите данни показват повишаване на ангажираността около големи събития, обобщава Social Media Today.

Останалото, което споделят от блога си от TikTok вижте в следващата инфографика.

[[{"fid":"389812","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1845,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Жителите на Канарските острови, Барселона, Валенсия и Мадрид излязоха на протести срещу туристите
Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Възходът на дигиталния турист: Как изкуственият интелект и новите навици променят пътуванията?
Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Никушор Дан: Математикът, който ще решава сложните политически уравнения в Румъния
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
ЕС одобри новите санкции срещу Русия
Vaerolabs води 100 милиона лева инвестиция за 5 години в България