По-близки след TikTok

По-близки след TikTok

55% от потребителите чувстват по-близки брандовете, които виждат в TikTok. Това твърдят от платформата в свое проучване. С нарастващата си аудитория TikTok помага за стимулиране на реакцията на потребителите, като най-новите данни показват повишаване на ангажираността около големи събития, обобщава Social Media Today.

Останалото, което споделят от блога си от TikTok вижте в следващата инфографика.

[[{"fid":"389812","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1845,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.