Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Почина "Марлборо мен"
Иконата на рекламните кампании на цигарите Marlboro от миналия век, Робърт Норис, почина на 90-годишна възраст, предаде USA Today. "Вместо да приеме славата насериозно, той се наслаждаваше на приключенията", пише в некролога от неговите близки. Норис е издъхнал на 3 ноември в ранчото си, но смъртта му бе обявена едва днес. Известен с каубойската си шапка и характерна поза, докато пали цигара от рекламните постери на бранда от 50-те години на миналия век, ликът на Норис е използван, за да промени имиджа на марката Малборо, родила се през 1924 година и възприемана по онова време тогава като изключително женска.
Иронията в цялата история е, че никога не е пушил цигари в реалния живот, съобщи Франс прес.
Рекламната кампания, която е световноизвестна и е определяна като една от най-добрите в историята, допринесе за превръщането на Малборо във водещата марка цигари в света. Близо петнайсет години Робърт Норис е лице в имиджовите кампании за препозициониране на бранда, преди да се оттегли, за да престане да дава лош пример на децата си. Ликът му обача остава емблема на марката в масовото съзнание, както и прякорът му "Марлборо мен".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.