Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Последното предизвикателство в списъка
Когато стартирате бизнес, се сблъсквате с безкраен списък от предизвикателства, които трябва да преодолеете. Решени да успеете, се справяте с всичко по пътя си, докато най-после продуктът е оформен, проектиран и разпространен. Сега е време да започнете да работите по друг елемент от списъка – маркетингът.
Много предприемачи стигат до заключението, че той представлява единствено продажбата в дадена платформа, но всъщност успешната маркетингова стратегия действа от много по-рано и има три основополагащи компоненти.
Създайте нещо, което си струва да се маркетира
Добрият маркетинг започва от замисъла на идеята и зараждането на първия ви продукт. Силната стратегия е следствие от създаването на висококачествена стока за потребителите.
Помислете как ще действате и помнете, че независимо какво е крайното ви решение, трябва не само да сте убедителни, когато продавате, но и да допринесете с някаква добавена стойност за живота на публиката ви. Фокусирайте се върху функцоналността и потребителското изживяване, обърнете внимание на основните характеристики и специалните елементи на продукта, както и на емоцията, която предизвиква. Всичко това по-късно ще ви е в полза при изготвянето на маркетинговия план.
Скъсете дистанцията продукт-клиент
Не можете да предложите нещо, без да има бранд зад него. Той трябва да говори директно на публиката и да предизвиква емоционален отговор.
Брандингът е свързан със сближаването на продукта с аудиторията и създаването на връзка между двете. Трябва да направите продукта си приятен за по-голямата част от аудиторията, за да генерирате продажби и маркетинговата ви кампания да е успешна.
Използвайте ключовите характеристики на продукта, които сте открили в процеса на проектирането му, и създайте съобщения и уеб съдържание около това. Всеки иска да притежава бранд, който е водещ в своята индустрия и има история, докосваща аудиторията.
Открийте начин да поставите продукта в ръцете на клиента
Начините за дистрибуция на продукта ви могат да предотвратят успеха на маркетинговата ви стратегия, затова опитайте да го поставите директно, пред правилните хора, в иделната платформа, за да генерирате продажби.
На дневен ред е проблемът, че има безкрай начини да продадете. Трябва единствено да дефинирате кои канали работят най-добре за вашата ниша. Не чакайте до последната минута да планирате стратегията си. Вплетете маркетинга във всеки аспект на бранда, бизнеса и продукта си.
По материал на Inc.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Лари Финк от BlackRock определи криптовалутите и златото като „активи на страха“
Финанси |Учени откриха как коралите се възстановяват върху рифовете
Наука и Здраве |Vivacom представи напредъка си в устойчивото развитие за 2024 г. с фокус върху зелената енергия и иновациите
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Финанси |Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Бизнес |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.