Последното предизвикателство в списъка

Последното предизвикателство в списъка

Когато стартирате бизнес, се сблъсквате с безкраен списък от предизвикателства, които трябва да преодолеете. Решени да успеете, се справяте с всичко по пътя си, докато най-после продуктът е оформен, проектиран и разпространен. Сега е време да започнете да работите по друг елемент от списъка – маркетингът.

Много предприемачи стигат до заключението, че той представлява единствено продажбата в дадена платформа, но всъщност успешната маркетингова стратегия действа от много по-рано и има три основополагащи компоненти.

Създайте нещо, което си струва да се маркетира

Добрият маркетинг започва от замисъла на идеята и зараждането на първия ви продукт. Силната стратегия е следствие от създаването на висококачествена стока за потребителите.

Помислете как ще действате и помнете, че независимо какво е крайното ви решение, трябва не само да сте убедителни, когато продавате, но и да допринесете с някаква добавена стойност за живота на публиката ви. Фокусирайте се върху функцоналността и потребителското изживяване, обърнете внимание на основните характеристики и специалните елементи на продукта, както и на емоцията, която предизвиква. Всичко това по-късно ще ви е в полза при изготвянето на маркетинговия план.

Скъсете дистанцията продукт-клиент

Не можете да предложите нещо, без да има бранд зад него. Той трябва да говори директно на публиката и да предизвиква емоционален отговор.

Брандингът е свързан със сближаването на продукта с аудиторията и създаването на връзка между двете. Трябва да направите продукта си приятен за по-голямата част от аудиторията, за да генерирате продажби и маркетинговата ви кампания да е успешна.

Използвайте ключовите характеристики на продукта, които сте открили в процеса на проектирането му, и създайте съобщения и уеб съдържание около това. Всеки иска да притежава бранд, който е водещ в своята индустрия и има история, докосваща аудиторията.

Открийте начин да поставите продукта в ръцете на клиента

Начините за дистрибуция на продукта ви могат да предотвратят успеха на маркетинговата ви стратегия, затова опитайте да го поставите директно, пред правилните хора, в иделната платформа, за да генерирате продажби.

На дневен ред е проблемът, че има безкрай начини да продадете. Трябва единствено да дефинирате кои канали работят най-добре за вашата ниша. Не чакайте до последната минута да планирате стратегията си. Вплетете маркетинга във всеки аспект на бранда, бизнеса и продукта си.

По материал на Inc.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu