Кратко, ярко и с подход

Кратко, ярко и с подход

Кратки текстове, контрастиращи цветове и обратна психология – това са част от подходите, които екипът на Red Website Design препоръчва при създаването на т.нар. призиви за действие или call to action (CTA) в маркетинга.

Платформата обобщава накратко девет добри практики при изграждането на ефективни CTA. Вижте в инфографиката.

[[{"fid":"388605","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":8024,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

От днес цените вече трябва да са изписани и в лева, и в евро
Българите с челни позиции сред 30 европейски страни по продължителност на живота в добро здраве
Израелският кабинет по сигурността одобри план за превземане на град Газа
OpenAI представи най-нова версия на своя изкуствен интелект на ниво експерт с докторска степен
На днешната дата, 8 август. Имен ден празнуват Емилиан, Емилиян, Емилия
Сигнал за опасност: Коралите в Големия бариерен риф в Австралия избледняват рекордно
Германия спира износа за Израел на оръжия, които могат да бъдат използвани в Газа
Антирекорд: Населението на Япония е намаляло с 900 000 души за една година