Кратко, ярко и с подход

Кратко, ярко и с подход

Кратки текстове, контрастиращи цветове и обратна психология – това са част от подходите, които екипът на Red Website Design препоръчва при създаването на т.нар. призиви за действие или call to action (CTA) в маркетинга.

Платформата обобщава накратко девет добри практики при изграждането на ефективни CTA. Вижте в инфографиката.

[[{"fid":"388605","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":8024,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Daily Mail: Дядото на новия шеф на британското раузнаване MI6 е сътрудничил с нацистите
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа