Кратко, ярко и с подход

Кратко, ярко и с подход

Кратки текстове, контрастиращи цветове и обратна психология – това са част от подходите, които екипът на Red Website Design препоръчва при създаването на т.нар. призиви за действие или call to action (CTA) в маркетинга.

Платформата обобщава накратко девет добри практики при изграждането на ефективни CTA. Вижте в инфографиката.

[[{"fid":"388605","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":8024,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Най-едрата банкнота в Турция струва под 5 долара, но централната банка не планира по-високи номинали