Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|PR&Маркетинг прогнози: Всичко добро, което направим днес, ще ни отведе в едно по-добро и сигурно бъдеще
2020 година със сигурност зачеркна всякакви очаквания и прогнози. Внезапната двойна криза – здравна и икономическа, въведе спешен режим на промяна в бизнес планирането, маркетинг и комуникационните стратегии. Кои от тези промени ще се окажат необратими, какво учат и надграждат в движение всички, ангажирани в сферата на публичните комуникации и маркетинга? „Мениджър Нюз“ проследява тези тенденции с нова поредица, в която покани водещи PR експерти и маркетинг директори да представят своя анализ и прогноза с отговор на 2 въпроса:
1. Как се променя езикът на комуникацията под влиянието на COVID-кризата?
2. Кои подходи и послания в маркетинга и бранд комуникацията ще са работещи през 2021 година?
Продължаваме да представяме гледните точки на експертите с Весела Апостолова, главен оперативен директор и изпълнителен директор на творческия и комуникационен бизнес за България на една от водещите мултинационални комуникационни групи в света – Publicis Groupe.
Как се променя езикът на комуникацията под влиянието на COVID-кризата?
Езикът на комуникацията премина през няколко фази от началото на пандемията досега. Първичната реакция на всеки беше да е от помощ в кризата. Гласовете звучаха различно, но истинската сила беше в действията на компаниите, а не в това, което говореха. Промяната се случва там, където има сътресение и силата на комуникацията днес е да изкара на преден план емпатията, смирението и благодарността като ценности. Нуждаем се да маркетираме ценности, за да достигнем устойчивост, която да ни изведе отново към растеж. Нуждаем се да маркетираме и намерим актуален израз на демокрацията, мира, състраданието, защото всичко добро, което направим днес, ще ни отведе в едно по-добро и сигурно бъдеще.
Кои подходи и послания в маркетинга и бранд комуникацията ще са работещи през 2021 година?
През последните няколко години основното предизвикателство пред компаниите е как да растат в света на платформите, и не само обичайно заподозрените Amazon, Google, Facebook, а цялата хоризонтална мрежа от играчи, които свързват създателите с потребители на съдържание, както и продавачите с купувачи. Компаниите днес имат няколко възможности – да се провалят в този нов свят, да си партнират със съществуващите платформи или да създадат собствена екосистема, с която да са успешни.
Има четири неща, за които компаниите задължително трябва да се замислят и върху които да работят:
На първо място, потребителите трябва да са в центъра на бизнеса им и на всичко, което правят. Дълбокото познаване на индивидуалните особености на всеки един сегмент от идентичности и осъзнаване на нуждите им е само началото.
Второто, към което уверено ще продължим да водим и нашите клиенти, е да изграждат и поддържат силни брандове чрез творчество, което помага на хората да мислят, усещат и да пристъпят към дадено действие. Днес вече имаме възможност да адаптираме и персонализираме големите идеи, така че да говорят на всеки, т.нар. динамично творчество. Динамичността обаче трябва да е подчинена на стратегия, базирана на данни, и така творчеството, което искаме да вълнува, променя, събаря и изгражда наново, да е базирано на данни.
Третият подход, който ще продължава да работи и през 2021г., е да използваме медийните канали по начин, който дава увереност на компаниите, че инвестират, а не харчат парите си. Търсенето на възвръщаемост е много по-лесно, когато знаеш точно на кой искаш да продаваш и му говориш автентично и персонализирано.
Оттук идва и последният подход, който е задължителен в новата реалност – да управляваш директните си отношения с потребителите и да го правиш не просто през CRM, програма за лоялност или email marketing, а чрез цялостен, дългосрочен, индивидуален подход.
За да се развиват и растат клиентите ни и през 2021-ва, трябва да можем да намираме, познаваме, ангажираме и управляваме потребителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.