Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Продавате ли добре?
Икономическото забавяне има последствия за възможностите на компанията ви да продава и ангажира потребителите. Можете да очаквате и вашите хората да станат по-предпазливи, както и цикълът на продажбите да стане по-дълъг. Затова от компанията Vistage споделят няколко стратегии, с които да задържите аудиторията и да увеличите продажбите.
Анализирайте процеса на продажба
Отговорете си честно – достатъчно добър ли е процесът, по който се осъществява една продажба? Преминете през нейния цикъл. Какво можете да надградите? А какво би предизвикало недоволство? Има ли нещо, което потребителите не харесват? Инвестирайте в неговото подобрение, за да увеличите възможностите да ги впечатлите.
Създайте персонални послания
Когато клиентите са по-предпазливи, маркетинговите послания, фокусирани върху увеличаването на приходите и подобряването на пазарния дял, обикновено са неуспешни. За разлика от тях, посланията за надграждане на ефективността и ограничаване на разходите действат добре. Съобразно този факт, насърчете отделите по продажби и маркетинг да песонализират комуникацията си спрямо различните аудитории от цикъла на продажбите.
Използвайте настоящите си взаимоотношения с клиентите
Купувачите са склонни бързо да се адаптират към създалите се нови обстоятелства. За тях е по-вероятно да продължат да се доверяват многократно на едни и същи посредници, вместо да купуват от нови. Това е моментът да се възползвате от вече съществуващите отношения с вашите клиенти. Помогнете им да останат лоялни, като им предложите допълнителни бонуси при определена покупка, отстъпки и други изгодни и за двете страни награди.
Спечелете потребителите на конкуренцията
Когато бизнесът се забавя, моментът е подходящ да спечелите от потребителите на конкуренцията. Може би някой от вашата индустрия няма достатъчен ресурс да предостави обслужване на ниво. Друг може би не удовлетворява достатъчно потребностите на потребителите – забавя доставките, процесът по поръчка на продукт е твърде сложен и т.н. Възползвайте се от тази възможност да вземете някой клиент на конкуренцията, като му предложите нещо по-добро.
Преговаряйте, преговаряйте и пак преговаряйте
Намаленията може да изглеждат лесен трик за привличане на нови продажби, но невинаги са най-добрата стратегия, особено ако в момента сте на загуба. Ако сте посредник, опитайте да договорите с производителите по-изгодна за вас сделка, така че да уредите предлагането на по-специални цени на потребителите, но същевременно да не се оказва в голям ущърб за вас. Един от вариантите е да накарате партньорите ви да наддават за по-изгодно за тях позициониране във вашите физически обекти или на сайта ви. Ако е необходимо, формирайте и специален екип, концентриран единствено над преговорите.
Джо Галвин, генерален директор проучвания във Vistage, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.