Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Продавай и владей
Новият глобален доклад на LinkedIn е прозорец към състоянието на продажбите през 2020-а – година, в която почти всяка компания е ускорила преминаването си към реализиране на виртуални продажби, докато установява как да ангажира разсеяните купувачи и да управлява по-дългите цикли на продажбите, пише изданието Inc.com.
Проучването, базирано на отговорите на над 10 хил. респондента от сектора, установява, че доверието е най-важният фактор при сключването на сделки, а ключови за неговото изграждане са 4 качества. Тях трябва лидерите да приоритизират при назначаването, обучението и развитието на екипите си по продажби.
Решаването на проблеми
Това е най-важната черта, която купувачите оценяват. В комбинация със софтуер, който автоматиира по-административните задачи, дори и по-ниските позиции стават по-фокусирани върху решаването на проблеми и консултациите. Стратегическото мислене и планирането също трябва да са сред приоритетните дейности.
Живеем в свят, в който купувачите са по-разсеяни от всякога, докато балансират между напрежението на работата и непредвидените събития в личния си живот. Като се има предвид, че 32% от мениджърите „Продажби“ търсят кадри с умения за решаване на проблеми, е много важно организациите да разберат колко значим е този аспект.
Изграждането на взаимоотношения
1/3 от купувачите оценяват това качество, когато го открият в търговските представители. Способностите като активното слушане, предвиждането на потребностите и формирането на доверие не могат да бъдат пренебрегнати.
Онези, които персонализират комуникацията с клиентите, успяват да създадат по-ефективни отношения с тях във времето, а оттам и да си спечелят повече доверие и уважение.
Разчитане на данните
Пандемията от новия коронавирус ускори необходимостта от вземане на решения, основани на данни, във всички сфери. Всъщност почти половината от анкетираните в доклада (47%) отбелязват, че използват данните, за да се ориентират по-добре в индустриите.
Познанията в това отношение дават възможност на търговските представители да увеличават ефективността си, като не само таргетират правилните хора в правилното време, но и достигат до тях с по-ценно съдържание. Качествената текуща информация, в идеалния случай онази, която се актуализира в реално време, също е от решаващо значение.
Адаптивност
76% от мениджърите „Продажби“ по света се съгласяват, че капацитетът им да управляват промените е по-важен, отколкото преди 5 години. 51% от тях са на мнение, че адаптивността им към тези промени също е по-важна. Нейното значение несъмнено се увеличава, предвид несигурното бъдеще.
В продажбите адаптирането означава да бъдеш в час с промените в очакванията на потребителите и да се движиш спрямо тях. Има много инструменти и ресурси, създадени да преведат през трудните времена професионалистите, но в крайна сметка най-добрият начин е да си осигурите неразривна връзка с купувачите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.