Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Първи каси на самообслужване вече и в България
Влизаш, пазаруваш, сам си маркираш покупките, плащащ и тръгваш – този модел вече е обичайна практика в доста европейски страни От днес обаче първи стъпки у нас правят и първите каси на самообслужване. Новият почин бе стартиран от вериката T MARKET в супермаркета й в столичния кв. „Мусагеница”. Той е един от най-посещаваните магазини на веригата, затова е избран и за тестов за новите каси.
“В последните две години начинът, по който клиентите пазаруват, се променя. Ако доскоро водещ критерийх бяха цените и отстъпките, сега все повече излиза на преден план изискването за преживяване и качеството на обслужване”, сподели изпълнителният директор на “Максима България”, която оперира у нас веригата магазини, Едвинас Волкас.
Затова и Т МАРКЕТ инвестира все повече в удобство и комфорт. „За никого не е тайна, че в пикови часове на касите в супермаркетите се струпват повече хора. А българите не обичат да чакат на опашки, особено младите хора. С касите за самообслужване въвеждаме улеснение, но и нов тип преживяване за клиентите”, допълни той. Разработването на проекта е продължило година, като в него са се включили български специалисти, особено при превода на софтуера, и техни литовски колеги, тъй като в Литва тази технология вече е доста масова. Един от най-трудоемките процеси при въвеждането на такъв тип технология е, че в паметта на касите трябва да се вкарат кодовете на целия асортимент в магазина.
Проектът стартира на този етап с четири каси на самообслужване в магазина в Мусагеница. Механизмът на работа действа така: от лявата страна на касата клиентът поставя продуктите, които иска да купи. След това започва да маркира всеки от тях като просто поставя етикета с баркода към скениращото устройство на плота пред себе си и след маркиране го поставя вдясно от себе си. Касата сама отчита продукт и сума, добавя и отмята всяка следваща. Менюто на екрана е лесно и интуитивно води към всяка следваща стъпка, за да бъде приключена поръчката успешно. На касите са инсталирани и везни за измерване на плодове, зеленчуци или насипни бонбони. Заплащането може да се прави както в брой, така и с банкова карта. А за да бъде работата с касите на самообслужване максимално лесна, от компанията са подготвили видеа, които показват на мониторите пред клиента нагледно всяка команда, която следва да бъде изпълнена. Наоколо винаги има и помощник-касиер, който да асистира при нужда за работа с новите каси и да отговаря на всякакви въпроси.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.