За първи път в дигиталното общество

За първи път в дигиталното общество

Онлайн присъствието на малкия бизнес изисква време и планиране в дългосрочен план. В тази посока Питър Рослър има няколко ключови стъпки за дните, в които един бранд за първи път се появява в дигиталното пространство.

Развийте ефикасен процес за създаване на съдържание

Контент маркетингът не е еднократна маркетинг задача. Необходимо е постоянно да се създават нови постове, да се използват различни канали. Това означава, че е необходимо да се създаде процес или календар на съдържанието, за да се следи през цялото време. Този процес може да отнеме известно време, но си струва дългосрочно.

Обърнете внимание на SEO като част от дизайна на уебсайта

Дизайнът не е просто създаване на добре изглеждаща начална страница за сайта на бранда ви. Трябва да доведете клиентите при вас в страниците с резултати от търсачката (SERP). Можете да внедрите SEO тактики в дизайна на сайта.

Използвайте инструменти за видео

Да присъстваш онлайн не означава единствено да имаш сайт и профили в социалните медии. Можете да комуникирате с партньори, потребители и служители и чрез видео. Днес то е безценен инструмент, който позволява да изтъкнете посланието си по силно ангажиращ начин за свързване с другите при липса на лична комуникация.

Създайте страница във Facebook Business

Освен официалния бизнес уебсайт, страницата във Facebook е един от най-важните фактори, които компанията ви може да използва, за да достигне до аудиторията си. Ако все още нямате официална страница във Facebook, сега е моментът да създадете такава.

Изградете семпла бранд идентичност

Няма значение дали създавате уебсайт или проектирате други маркетинг материали за вашия бизнес, трябва да създадете идентичност на бранда, която клиентите ви да могат да разпознаят във всички платформи. Това е от съществено значение. Като малък бизнес трябва да се конкурирате с големите.

Питър Рослър за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ