Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Те наистина са важни!
На всеки вече е ясно колко важно е за комуникацията с потребителите присъствието в социалните мрежи. Допълнителен тласък в дигиталното пространство дават рекламите. За тях разказва Ерика Монтгомъри в Three Girls Media.
Защо рекламите в социалните мрежи са толкова важни?
Кампаниите в социалните мрежи са страхотен начин да достигнете до нови потребители. Когато създадете реклама, можете да изберете кой точно да я вижда. В допълнение е много по-рентабилно, има възможност за задаване на дневен бюджет или продължителност на рекламата. В сравнение с традиционната реклама тук цялостните разходи са много по-управляеми, което е особено важно при по-нисък бюджет.
Според Hootsuite:
- 59% от глобалните потребители използват социалните медии като източник на вдъхновение за покупките си
- 31% от лицата между 16 и 24 години споделят, че откриват нови продукти и брандове чрез спонсорирани постове в социалните медии
- 97% от онлайн потребителите са използвали социалните медии през последния месец
- 52% от всички онлайн открития на брандове се случват в началните страници на платформите
Процесът на рекламиране
След като установите какви са потребителите ви, какъв е бюджетът ви и с какво съдържание разполагате, е време да започвате.
1. Определете целта си. Какво се опитвате да постигнете – увеличаване на трафика към уебсайта, повече следвания на страницата и т.н. Резултатите, които се надявате да постигнете, ще ви поведат към избора на изображения, видеа, рекламни формати, призиви за действие и още много.
2. Определете таргет аудиторията. В допълнение към геолокацията, възрастта и пола помислете и за интересите. Всяка платформа има различни опции, но повечето дават възможност за избор на работни позиции, нива на доходи, семеен статут и други. Колкото по-добре определите таргета, толкова по-персонализирана може да е рекламата ви и, разбира се, по-успешна.
3. Тестване. Можете да пуснете две почти идентични реклами, които имат една променлива, за да видите на коя целевите потребители реагират по-добре. Можете да използвате различни изображения, текст и т.н.
4. Дизайн на криейтива. Всяка платформа има различни специфики по отношение на видеата и изображенията, затова преди да създадете една реклама за социалните медии, уверете се, че ще отговорите на изискванията. Всички имат различно отношение и към дължината на съдържанието. Twitter ограничава знаците много повече от Facebook и LinkedIn например.
5. Стартирайте кампанията. Като цяло препоръчваме да сменяте рекламите си в социалните медии на всеки 2-3 седмици, за да не остаряват и да не омръзват.
6. Прегледайте резултатите и сравнете. Колкото повече реклами можете да пуснете, толкова повече резултати имате за сравнение и толкова повече можете да видите тенденциите относно кои типове реклами най-добре резонират за компанията ви.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.