Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Puma заложи на Неймар, за да си върне славата на третата спортна марка
Сред спортните марки и предвид невъзможността да засенчи двата гиганта Nike и Adidas, Puma отдавна е избрала да бъде третата в спора, най-добрата сред „останалите“. Цел, която за момента изпълнява перфектно и която изглежда повече от консолидирана, особено с привличането на Неймар за нейно лице, пише испанското икономическо издание eleconomista.es.
Договорът, за който самият изпълнителен директор е признал, е за шест години срещу сумата от над 115 милиона евро. С бразилския нападател Puma се стреми да продължи да надвишава 5 млрд. евро приходи, върхът на фирмата, постигнат през 2019 г.
През годините Пеле, Еусебио, Кройф или Марадона са представяли Puma, благодарение на което компанията се е превърнала в една от големите спортни марки. Немската фирма обаче беше изпаднала в застой покрай конкуренти като Under Armor, Macron или Kelme, както и от Nike и от неговия вечен съперник Adidas.
Дръзка кампания от 2014 г., начело с бившия футболист Бьорн Гулден като главен изпълнителен директор и певиците Риана и Джей Зи като творчески директори, успя да я върне в Топ 3. Основите, положени тогава, сега стават по-силни с лицето на Неймар - новото оръжие на спортната фирма.
"Искам кралете да царуват на стадиона и да вдъхновяват поколения, както те ме вдъхновиха“, призна Неймар, намеквайки за бутонките, носени от Пеле, Еусебио, Кройф и Марадона.
"Фантастично е, че Неймар ще бъде част от семейството на Puma. Той е един от най-добрите играчи в света и има огромно влияние върху глобалната футболна и младежка култура. Впечатлени сме и се радваме, че ще работим с него и извън футболния терен", коментира изпълнителният директор на компанията Бьорн Гулден.
Залогът е повече от ясен. Следващата цел на компанията е да се доближи до Adidas и да се върне към най-влиятелните позиции на спортните марки.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.