Стойността на изживяването

Стойността на изживяването

Промените в маркетинговия свят настъпват бързо и е жизненоважно за всяка компания да следва нововъведенията, ако иска да остане на върха. Не всички нововъзникнали тенденции се развиват достатъчно и се задържат трайно, но е разумно да се вземат под внимание. Вижте три от тях, които да изпробвате още днес.

Ангажирайте потребителите с различни изживявания

Най-успешните брандове знаят стойността на изживяването. За да използвате най-добре този вид маркетинг, мислете за кампанията си като за тристепенно меню. За начало създайте кампания, с която да осведомите потребителите какво да очакват.

Основното ястие на кампанията – самото събитие – трябва да предложи на участниците нещо интересно и различно. Напомнете им и да използват хаштага на кампанията (ако сте разработили такъв), когато споделят нещо свързано с нея в социалните медии. Dunkin Donuts направи фотоконкурс и награди с ваучер за отстъпка всеки, който сподели снимка, включваща специален мобилен филтър с чаша на компанията.

И завършете с десерт, който изгражда потребителска лоялност, като създадете текст или имейл, който ще ангажира вашата аудитория и след края на събитието.

Усъвършенствайте мобилно ориентирания „сторителинг“

Много компании вече знаят как да използват „сторителинг“, за да ангажират потребителите, но трябва да адаптират тези тактики към мобилните телефони. Един от четири потребители използва мобилни устройства за цялата си онлайн активност, от банкиране до купуване на продукти. Мобилните устройства означават по-малки екрани и е жизненоважно брандовете да разказват историите си с няколко думи и по-креативни изображения.

Атрактивните инфографики и снимки са полезнив това отношение, но видеото може би е най-добрият формат да достигнете до мобилните потребители. 48% процента от милениалите гледат видеа само през смарт устройствата си, така че ако не им предоставяте ангажиращ видео маркетинг, изпускате огромна възможност.

Начинът, по който потребителите се ангажират с брандовете се промени драстично. Те трябва да се адаптират към мобилния маркетинг свят с кратки текстове, ангажиращи изображение и креативно, хващащо окото видео съдържание.

Използвайте повече допирни точки

Обикновено клиентите взаимодействат с компанията по множество начини, преди да направят покупка. Ако в миналото потребителят правеше покупка, след като е получил имейл за това, имейлът има тежест за осъществяването на покупката. Така се игнорират останалите допирни точки, които потребителят е имал с продукта, като проучване онлайн или дигитална реклама.

Когато осигурите повече допирни точки, ще имате по-точна картина кои част от маркетинговата ви кампания са по-ефективни и съответно как да разпределите бюджета.

Ако искате да извлечете повече от маркетинговата си стратегия, съсредоточете се върху маркетинг, свързан с изживяване, разкажете историята на бранда ви чрез мобилно устройство и приветствайте достигането на аудиторията по няколко начина. Светът на маркетинга се променя постоянно, но използването на тези стратегии ще ви помогне да останете в играта.

Робърт Глейзър, основател на Acceleration Partners, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ