Струва си да го споделиш!

Струва си да го споделиш!

Имате нужда от вдъхновение за подхода към съдържанието през 2022-ра? Екипът на Quuu наскоро състави нов доклад за това как да формулираме по-ефективен, ангажиращ подход към съдържанието в социалните мрежи, който е фокусиран върху брандиране, изграждане на аудитория и работа с най-новите тенденции в потреблението, пише Social Media Today.

Докладът е обобщен в следващата инфографика, а пълното му съдържание е достъпно тук. Разгледайте!

[[{"fid":"387540","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2000,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Едни от най-големите приложения и уебсайтове в света спряха да работят
Важни решения по пътя към успеха