Струва си да го споделиш!

Струва си да го споделиш!

Имате нужда от вдъхновение за подхода към съдържанието през 2022-ра? Екипът на Quuu наскоро състави нов доклад за това как да формулираме по-ефективен, ангажиращ подход към съдържанието в социалните мрежи, който е фокусиран върху брандиране, изграждане на аудитория и работа с най-новите тенденции в потреблението, пише Social Media Today.

Докладът е обобщен в следващата инфографика, а пълното му съдържание е достъпно тук. Разгледайте!

[[{"fid":"387540","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2000,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Институтът „Пастьор“: Мутация може да превърне птичия грип в пандемия, по-лоша от COVID
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия