Струва си да го споделиш!

Струва си да го споделиш!

Имате нужда от вдъхновение за подхода към съдържанието през 2022-ра? Екипът на Quuu наскоро състави нов доклад за това как да формулираме по-ефективен, ангажиращ подход към съдържанието в социалните мрежи, който е фокусиран върху брандиране, изграждане на аудитория и работа с най-новите тенденции в потреблението, пише Social Media Today.

Докладът е обобщен в следващата инфографика, а пълното му съдържание е достъпно тук. Разгледайте!

[[{"fid":"387540","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2000,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп
Financial Times: Световните плажове са застрашени от изчезване, пясъкът свършва