Струва си да го споделиш!

Струва си да го споделиш!

Имате нужда от вдъхновение за подхода към съдържанието през 2022-ра? Екипът на Quuu наскоро състави нов доклад за това как да формулираме по-ефективен, ангажиращ подход към съдържанието в социалните мрежи, който е фокусиран върху брандиране, изграждане на аудитория и работа с най-новите тенденции в потреблението, пише Social Media Today.

Докладът е обобщен в следващата инфографика, а пълното му съдържание е достъпно тук. Разгледайте!

[[{"fid":"387540","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2000,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Проучване: Разширяването на Вселената може би се забавя
Как малкият бизнес може да надмине големите марки?
На днешната дата, 7 ноември. Рождениците днес
Решение в криза: Гръцки фермери продават за сватбени ритуали повредения си ориз
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Сингапур въвежда наказание бой с пръчки за извършители и съучастници в киберизмами