5 признака, че е време за промяна

5 признака, че е време за промяна

Бизнесът си върви и вие си мислите, че щом той работи, и маркетингът ви работи. Но така ли е наистина? Вашите маркетинг съобщения и материали стимулират ли резултатите от които имате нужда? Ако отговорът е "по-скоро не", вероятно имате нужда от промени в стратегията.

Има поне 5 признака, своеобразен червен флаг за бизнеса, които дават знак, че е време за промени в маркетинга. Това твърди в Entrepreneur Сюзън Гънилиуз. Авторката разказва, че всяка компания, която идентифицира себе си в поне един от петте случая, трябва да предприеме маркетинг промени. Хватката може да бъде в ребрандиране, в добавянето на стойност към даден продукт или просто в преобразуване на настоящата стратегия.

Ето какви са признаците според нея:

1. Нищо не съответства. Силните брандове постоянно спазват обещанията си към потребителите във всекидневното взаимодействие. Противоречивите съобщения и визуалните образи могат да объркат хората, като ги накарат да се откажат от марката ви, защото не е оправдала очакванията им. Ако сайтът ви, логото, рекламните материали и самите ви реклами изглеждат сякаш са изпратени от различни компании, трябва да промените стратегията си и да синхронизирате вида им. За да комуникирате устойчива марка през цялото време.

2. Не знаете какво искате. Ако не сте си набелязали едногодишните и петгодишните цели, тогава маркетинг усилията ви е твърде вероятно да не помагат на бизнеса. Отделете малко време, за да определите смисъла и целите на бизнеса си. След това обновете бранда си и насочете усилията на маркетинга към постигането на тези цели.

3. Не знаете как да се свържете с потребителите. Ако не знаете точно с кого да се свържете и къде да го намерите, може да изгубите огромно количество време и пари в това да убеждавате погрешните хора в идеята на бизнеса си. Един от неуспехите на маркетинга често се дължи на недостатъчно добре дефинираната таргет група и използването на неправилни канали, чрез които да се достигне до нея.

4. Говорите само за себе си. Важно е да поддържате баланс между това да бъдете социални и да бъдете непрекъснато самопромотиращи се. В социален план, ако един човек говори само за себе си през цялото време, най-често отблъсква околните и те не искат да продължат контактите си с него. Така става и с марката. Важно е тя да покаже, че тези, които стоят зад нея, са отделили време, за да опознаят приятелите, клиентите и феновете си в социалните мрежи като Facebook, Twitter, LinkedIn. От съществено значение са връзките с хората. Използвайте ги, за да изградите лоялност към марката и емоционална обвързаност. Не бива само да бомбардирате хората с маркетинг съобщения. Изпращайте им информация, която им е полезна и им носи смисъл за разговори и размисъл.

5. Конкуренцията изглежда по-добре от вас. Ако другите фирми във вашия бранш изпращат рекламни съобщения, които впечатляват повече и грабват вниманието, като правят вашите обективно невзрачни и дори по-зле изглеждащи, значи е време за реновиране на рекламните усилия. Ако това се наложи, не копирайте! Станете по-привлекателни и различни с маркетинг съобщението си. Определете това, което ви различава от другите, ползите, които хората могат да открият само при вас. След това разкажете на света за тях чрез маркетинг и брандинг усилията ви.

Особено важно е първото впечатление при онлайн потребителите. Началните три секунди, когато те разберат за вас, са решаващи. Тогава могат да се обвържат с вас или да ви подминат. Затова е важно да изглеждате добре в интернет. Въздействието на тази медия върху мисленето и решенията на потребителите ще нараства.

При всички случаи, независимо към какви промени в маркетинг сте решили да вложите усилията си, все пак не правете цялостен редизайн на маркетинга на компанията ви. Така ще изолирате най-важното ядро от лоялни клиенти, което вече сте привлекли и което захранва с животворни сили бизнеса ви.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ