Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ако искате младите да последват каузата ви...
Днешната социална активност на хората, типично в духа на 21-ви век, често се изчерпва с публикации в Twitter или натискане на бутона „харесвам“ във Facebook. За търговците обаче това е само началото. Поне за тези, които използват социални медийни инструменти, посочва електронното издание на сп.Advertising age.
Ако искате да привлчете публиката към своя кауза, отделете време да разберете какво мотивира младите хора в нея, съветват авторите. Сред причините, които карат хората да се включват в социални каузи, е чувството, че те могат да направят нещо, което да е от полза. Това са хора, които искат да виждат реалния принос от дейността си. Проучвания в Щатите показват, че над 60% от младите хора казват, че биха се включили в социален проект, ако виждат реалния си принос в него.
Използвайте това, което имате. Мнозина сред младите хора смятат, че компаниите имат материални ресурси, за да помогнат при много проблеми. Също така много младежи са на мнение, че част от бизнеса има необходимите знания, за да подкрепи различни социални каузи.
Преодолейте бариерите. Първите три причини младите хора да не участват в социални каузи са времевите ограничения; скептицизмът, че тяхното участие няма да промени нищо и липсата на възможности да се включат. Може да създадете причинно-маркетингови програми. Трябва да направите участието в тях лесно, да убедите участниците да се включват и да бъде достъпно.
Не подценявайте елемента на изненадата. Марките могат да загубят стабилност чрез бездействие и да спечелят такава, като изненадат хората с активността си.
Много млади смятат, че компаниите са морално задължени да допринесат за подпомагането на социални каузи. В същото време наблюдения показват, че малцина смятат, че компаниите могат да помогнат за решаване на проблеми, свързани с бедността, правата на човека, здравеопазване и образование, въпреки че те разполагат с познанията и ресурсите, да го направят. Изненадайте тези хора.
Технологиите и творчеството могат да изиграят важна роля в социалната активност. Използвайте технологии, които младежите разбират, за да достигнете до тях. Осигурете им платформи, които ще им позволят да покажат уменията си, свързани с новите технологии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.