Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ако се интересувате от медии, прочетете този текст. Прогнозите са на главния редактор на Business Insider
Медийният пейзаж се променя с по-бързи темпове, отколкото повечето от потребителите могат да следват. Технологиите са "главният виновник" за това.
Виждат се вече определени тенденции, които ще пренесат медийната индустрия в нейното бъдеще, посочва звеното за изследвания на Business Insider - BI Intelligence. Кои са те? Главният редактор на Business Insider Хенри Блоджет повдигна завесата с няколко прогнози по време водещата годишна конференция на изданието IGNITION. Тя е смятана за едно от най-авторитетните събитие в САЩ, в което водещи анализатори в областта на медиите и технологиите споделят какво според тях ще бъде близкото бъдеще на тези индустрии. Ето прогнозите, огласени от Блоджет:
- Съединените щати приближават медиен пик, с огромния и нарастващ размер на аудиторията на дигитално медийно съдържание в страната.
- Това явление ще се разпространи в останалата част от света, тъй като 4 милиарда души се очаква през 2019 г. да навлязат онлайн.
- Вложенията в дигитална реклама все още нарастват, както и през миналите години. Тази тенденция ще се задържи в маркетинга.
- Видеото вече не е най-важната форма на медиите, както преди се твърдеше.
И още:
Интересът към изкуствения интелект никога не е бил по-голям. Индустрията на AI сега има възможност да създаде значителна печалба за ритейл бизнеса.
Business Insider Intelligence предвижда, че изкуственият интелект ще увеличи печалбата на търговците в Щатите с близо 60% към 2035 г. Местата, в които ще има най-голямо влияние, са персонализацията на услуги, търсенето и чат ботовете.
В същото време почти всяка глобална банка днес експериментира с блокчейн технологията, като се опитва да спестява разходи и да подобрява оперативната ефективност, което блокчейн обещава. Банките внедряват технологията по няколко начина, включително чрез партньорства с финтех фирми, членства в глобални консорциуми и чрез развитие на собствени вътрешни технологични решения.
Регулаторите започват да стесняват фокуса си и все повече се съсредоточават върху случаите на осезаема употреба на блокчейн технологията. Те работят редом с банките, за да разработят регулаторни рамки.
Очаква се блокчейн решенията да започнат да се показват в различни области на финансовите услуги. Най-скорошни ще бъдат решенията за справяне със специфични проблеми на банките.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.