Една идея, която LinkedIn „открадна“ от Facebook

Една идея, която LinkedIn „открадна“ от Facebook

LinkedIn въведе промяна, която е приветствана от маркетолозите - професионалната социална мрежа прокара "собствен вътрешен Facebook". Целта е да се показва повече информация за потребителите, за да могат рекламодателите да се свързват с тях и да ги ангажират още по-персонализирано. 

"Днес сме развълнувани да обявим старта на PYLON за LinkedIn Engagement Insights, API решение за данни... което дава възможност на рекламодателите по света да достигат данни от LinkedIn и така да подобряват ангажираността чрез своето съдържание и да доставят положителна възвръщаемост на инвестицията в LinkedIn", съобщиха от LinkedIn в публикация, цитирана от сайта на сп. Inc. 

"Изградено по начин, който уважава личната информация, LinkedIn Engagement Insights помага на рекламодателите да правят по-информиран криейтив и да създават дискусии за таргетиране, така че да могат да са по-успешни в LinkedIn", продължават от компанията. 

Идеята е проста: LinkedIn иска да улесни компаниите да разбират повече за най-подходящите си потенциални клиенти в платформата, преди да започнат действия за създаване на връзки и разговори с тях. Също както Facebook. 

И също както Facebook, LinkedIn е смятана за виртуална съкровищница от данни на хора, посочени от тях самите съвсем вярно - къде живят, къде работят, къде са работили, кои училища са посещавали, какви са хобитата им, професионалните им интереси. 

"Нашето стратегическо партньорство с DataSift се корени в желанието да помогнем на рекламодателите да избегнат догадките в медийното планиране и рекламната оптимизация в LinkedIn", казват от компанията. LinkedIn Engagement Insights предлага информация за изграждане на по-добри маркетингови кампании по-ефективно, и за достигане на "премиум професионална аудитория", посочват представители. 

Ще се филтрира по интереси и мнения на професионалистите, чрез набор от измерители, включително индустрия, в която работи човекът, възраст, размер на фирмата негов работодател, работна длъжност, функции на работата и други. Този набор от данни в много измерения ще помогне на b2b маркетинга да открива нови, по-правилни публики и да създава по-добро съдържание, както и да разбира как брандът стои спрямо конкуренцията. 

Тоест, формулата би трябвало да бъде правилни възможни клиенти + персонализиран подход. Дава се възможност фирмата да не е плащащ рекламодател в LinkedIn, за да използва този подход. Може да стане чрез сканиране на профила на някой и след няколко секунди измисляне на начини "да се разчупи леда" и да се започне разговор с него. От решаващо значение ще бъде да се използват сведения от профила на човека, като в кой град живее, какви са хобитата му, къде работи и т.н. Също както в реалния живот, марките ще трябва да започват в LinkedIn връзка чрез разговор. 

Силата на продажбата на продукти или услуги в LinkedIn е залегнала в локализирането, ангажирането и бързото създаване на връзка 1 към 1 с човека в LinkedIn, обясняват наблюдатели. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт