Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една особеност на потребителите 20+
Несигурните времена и недостатъците на икономиката не са единствената причина, поради която току-що завършилите висше образование младежи имат затруднения да си намерят работа. Много от младите хора от поколението на 20+ години се борят на пазара на труда и не са достатъчно добре подготвени за него, защото се вслушват само в съветите на родителите си. Това посочи преди време проучване на американската фирма Millennial Branding, цитирано от сайта StudentAdvisor. Проучването отрази важен за компаниите нюанс в нагласите и вкусовете на част от младите клиенти - влиянието на мнението и очакванията на майките и бащите.
Експерите смятат, че част от младите хора „не се подготвят достатъчно агресивно“ за първите си стъпки в кариерната реализация. Според тях един от най-големите им проблеми е, че майките и бащите са единствените им ментори. А времената се менят. Нравите и трудовата реализация на поколенията вече са много различни. Това има отношение и към маркетинга на продукти и услуги пред тази публика.
„Не че родителите искат да се провалите, но имате нужда от повече гледни точки“, коментира кариерният експерт Дам Шаубел, основател на компанията автор на изследването. „Не можете да разчитате само на тяхната гледна точка“, казва той. „Имате нужда от учители, които ви дават специфични, не обширни съвети“.
Проучването показа още, че въпреки че по-голямата част от младежите са технологично адаптивни, много от тях не използват социалните мрежи по кариерно-ориентиран начин и не знаят как да се брандират професионално. Нямат профил в LinkedIn. “Те не разбират персоналния брандинг. Виждат социалните мрежи като нещо по-лично и свързано с приятелите и семейството“, допълва Шаубел.
Маркетингови наблюдатели смятат, че групата млади хора, която се влияе повече от мнението на родителите си, може да бъде достигната с "по-зрели" съобщения и по-дългосрочни обещания за обвързване с компанията, като програми за лоялни клиенти, както и с обещания за високо качество и трайност във времето.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.