Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook прехвърли 2 млрд. потребители. Какво следва
Facebook достигна 2 млрд. месечно активни потребители. Очакването това да се случи сподели наскоро създателят й и главен изпълнителен директор Марк Зукърбърг пред Блумбърг в САЩ.
Приближавайки това кръгло и доста значимо число, от компанията бяха наясно, че те са доминиращ сайт на планетата. Свидетелствата са очевидни повече от преди.
Вижте още: Facebook прехвърли прага от 2 млрд. потребители
И докато глобалният обхват на Facebook продължава да се увеличава, мнозина сред наблюдателите на технологичния бизнес и маркетинга си задават въпроса накъде ще се развие цялото това мощно присъствие. В тази връзка Зукърбърг сподели още: ще има важно обновление във визията на компанията. То е свързано с редакция на мисията й. Facebook ще има нова мисия.
Първоначалната мисия на социалната мрежа, както беше изтъквано и повтаряно, беше "да свързва хората на света". Но Facebook вече иска да се фокусира върху нещо по-голямо - намаляването на глобалното разделение. "Вече не е достатъчно просто да свързваш света; ние трябва да работим също да сближаваме света", коментира Зукърбърг в публикация в мрежата.
В допълнение той сподели новата официална мисия на компанията: "Да дава на хората силата да изграждат общности и да сближава света заедно". Новата мисия, по думите на Зукърбърг, рефлектира нещо, което Facebook не би могла да постигне сама. Тя ще разчита на вдъхновяване и снабдяване с необходимите методи на потребителите си, за да изграждат те общности.
Освен мисията, от компанията съобщиха и за нови възможности, които ще бъдат въвеждани с цел да се улесни употребата на администраторите на Facebook групи. Ще има измервания в реално време за растежа на групите, за степента на ангажираност на членовете им, ще има нови настройки за филтриране на членовете, както и инструменти за помощ при премахване на лошите потребители, както и свързването с линкове на групи с групи.
По-рано, при съобщаването на печалбите за първото тримесечие на 2017 г., Зукърбърк заяви, че целта на Facebook е да помага на повече от 1 млрд. души да се включват в значими за тях затворени групи, с които да се заздравява и подобрява социалната среда по света в следващите няколко години.
При всички случаи данните доказват, че за момента тази социална мрежа има неконкурирана от никого доминация. Компанията се намира в позиция, в която трябва да преосмисли присъствието си след такова значително разрастване. Смята се, че Facebook ще бъде достигнала 2-милиардния си потребител до края на юни.
Facebook е една от седемте най-големи социални мрежи в света, като от тези седем, три са нейни - това са самата Facebook, мобилното приложение за изпращане на съобщения WhatsApp и нейният Messenger.
По думите на Зукърбърг, в рамките на следващото поколение най-големите възможности и предизвикателства пред гиганта са изпълними само с помощта на хората и те са да се намали световната бедност, да се намери лечение за разпространените болести, да се спре климатичната промяна, да се разпространяват свободата по света и толерантността, да се възпира насилието между хората.
Но Зукърбърг признава, че никоя единична група или дори нация не е способна да отговори сама на тези проблеми. Затова Facebook започва да поставя акцент върху изграждането на смислени общности. Само така, на локално ниво, ще може да се променя света.
Източник: Business Insider
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.