Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook се отказва от рекламния сървър Atlas
Най-голямата социална мрежа Facebook обяви, че спира работата на рекламния сървър Atlas.
Facebook купи Atlas от Microsoft през 2013 г. Новината за спирането идва два месеца след като Business Insider разкри, че Facebook е прехвърлила работата по Atlas от подразделението си за рекламни технологии, на "групата на маркетинговите учени". Втората се фокусира върху измерване и аналитични данни.
Навремето придобиването на Atlas от Facebook се разглеждаше като умна реакция и начин мрежата да се противопостави на доминацията на Google на рекламния пазар в интернет, с нейната DoubleClick. По онова време Facebook дори работеше по demand-side platform (DSP) - софтуер, който дава възможност на рекламодателите да купуват онлайн реклами машинно. По-късно от Facebook издърпаха проекта, обвинявайки за неуспеха му ниското качество на наличните неща в открития интернет.
Доколкото е известно, заради отказа от Atlas няма да се съкращават служители. Но изкючването на рекламния сървър ще доведе вероятно до загуба на известен брой рекламодатели.
Atlas предлага на рекламодателите измерване, с което да се следят потребителите на мрежата, докато посещават сайтове и мобилни приложения на различни устройства. Така се дават данни от една трета страна, вместо рекламодателите да разчитат само на "бисквитките", както много други рекламни платформи им налагат.
Atlas даваше възможност на рекламодателите да разбират дали някой е видял една определена реклама на продукт или услуга на дадено устройство и после е отишъл и си е купил или поръчал същото на друго. Тя предлагаше точно измерване на общия обхват на дигиталните рекламни кампании (вместо да се оставят данни за дублиращи се потребители, или едни и същи потребители, видяли рекламата няколко пъти). Освен това, информацията от Atlas можеше да се използва за откриване на нови публики, непознати досега за определения бранд, или на хора, които не са били заинтригувани от услугите му.
Пред Business Insider глобалният ръководител продажби в Atlas Деймиън Бърнс коментира, че 300 рекламодатели са използвали Atlas за измерване на кампаниите си в последните 18 месеца.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.