Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изчисти излишното, допринасяй, свързвай се
Вечна истина е, че всеки предпочита да прави бизнес с друг, когото познава, харесва и на когото има доверие. Същото се отнася и за отношението на хората към марките.
В идеалния случай всеки бранд трябва да се изгражда силен и постоянен в изпълнението на обещанията си. Това е високата цел за всички – малките и големите фирми. За да го стори маркетингът, трябва да следва „златните“ правила на брандинга.
Ето кои са някои от най-важните сред тях, накратко.
Бъди центриран. Компаниите с най-успешни марки работят фокусирано и не се разпиляват в целите си. Те имат ясно определена крайна точка, която искат да достигнат, и ценностите им са разбираеми. Мотивите им са добре дефинирани. Маркетинг съобщението, което изпращат, отговаря на намеренията им.
Изчисти излишното. Съобщението и имиджът на компанията трябва да са кристално ясни. Предлагайте уникално предложение за продажба и бъдете различни в офертата си, за да могат потребителите да знаят какво точно да очакват от вас.
Допринасяй. Популярната фраза „Дай, за да получиш“ съдържа в себе си голяма истина. Колкото повече бизнесът дава на света и местната общност, където се реализира, толкова повече ще намери в замяна. Работете по стратегия на щедрост.
Свързвай се. Винаги си взаимодействай с допълващи марки, особено такива, които отговарят на ценностите ти и ядрото на клиентската ти база. Бъдете готови да създавате иновативни стратегии, в които двата бранда печелят, а клиентите се ангажират с тях и успявате да ги развълнувате.
Създай около себе си общност. Никой бизнес не може да бъде успешен сам. Създайте около себе си група от почитатели, партньори, клиенти, заинтересовани от бизнеса и работете да я направите възможно по-голяма. Препоръката важи особено за малкия бизнес. Бъдете ясни каква култура искате да създадете.
Излъчвай самоувереност. Знайте какъв е талантът ви, кои са уменията ви, с които продуктът или услугата ви са полезни в живота на хората или ако не са най-вече полезни - как ги карат да се почувстват.
Бъди единен в посланията си. Всичко, което правите под шапката на бранда ви, трябва да излъчва едно и също послание.
Бъди последователен. Уверявайте се, че продуктът или услугата ви следват една и съща твърда стратегическа линия. Репутацията на един бранд се гради с години и може да се срине внезапно. Награждавайте лоялните си клиенти и създавайте постоянно вълнение около офертите на бранда ви. Уверявайте се, че всеки ден вие и екипите ви повишавате личния си стандарт за качество.
Създай широк обхват. Правете всичко по силите си да създадете максимално влияние на бранда си. Свържете се с правилните бизнес инициативи, които ще издигнат профила на бранда ви и ще го направят по-популярен.
От Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.