Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Забавен, ангажиращ, разбираем
Компаниите по света имат нарастващ интерес към развиването на фирмени блогове. Над 500 млн. фирмени блога съществуват днес в интернет пространството. За да се отличи от конкуренцията, всеки блог трябва да бъде графично добре издържан и разбира се, с отлично съдържание. Корпоративните блогове се състезават за вниманието на публиката и с лични блогове, по-малко формални блогове, блогове на компании с десетилетна история и лоялна публика.
И все пак, въпреки общото убеждение, липсата на успех е 100% самопричинена, коментира изданието Inc.com. Ето как да преобърнете тенденцията на липса на интерес към фирмения ви блог и да създадете блог, който вашите клиенти и онлайн аудиторията като цяло ще се радват да четат.
1. Не бъдете роботизирани.
Първо и преди всичко, трябва да спрете да публикувате скучно и роботизирано съдържание в блоговете на вашата компания. Ако искате да се откроите, тогава трябва да се откъснете от изкуственото звучене. Две компании правят това успешно в САЩ - Hubspot и Buffer. Съдържанието, което те публикуват в блоговете си е забавно, ангажиращо, информативно, разбираемо и подтикващо към действие. Като сте едновременно образователни и показвате персонално звучене, ще можете да задържите читателите да се връщат при вас и ще се показвате редовно във високите резултати от търсене в Google.
2. Действително отговаряйте на въпросите на клиентите си.
Бързият преглед със "сканиране" през страниците на почти всеки фирмен блог поставя въпроса дали някои клиент на тази фирма наистина е задавал въпросите, които са посочени. За да започнете да задавате правилните въпроси в блога си, обърнете се към живата комуникация, която сте имали с клиентите в социалните мрежи, в страницата на сайта ви с често задавани въпроси (FAQ) или се допитайте до продавачите и консултантите, които общуват с клиентите ви всеки ден. Освен това може да проверите платформи като Quora, за да проучите какво мислят хората във вашата ниша.
3. Поставете приоритет на отличното си съдържание.
Тъй като в днешно време потребителите са толкова претоварени със съдържание, повечето се уморяват да превключват между един блог и друг. В резултат, популярността на т.нар. стълбово съдържание се покачи. По дефиниция това съдържание е дълготрайно, задълбочено на една тема, която технически може да бъде разглобена на няколко самостоятелни парчета. Ако се фокусирате върху този стил на поднасяне на съдържание, ще увеличите шансовете на блога си да се класира високо в Google, ще предоставите на читателите по-добро цялостно потребителско изживяване и ще увеличите шансовете си това да се споделя. В днешно време качеството най-накрая се издигна до по-добро от количеството в онлайн света - да благодарим на Господ за това.
4. Винаги създавайте своя имейл бюлетин.
За да може всеки блог да се отличава, придружаващият го имейл бюлетин трябва да е активен, ангажиращ и графично на място, тъй като това ще бъде основният канал, който ще привлече потребителите от входящите съобщения към вашите статии. За да получите повече имейли, направете следното:
- Включете няколко бутона за подканване към действие във всички или повечето от вашите уеб-страници, за да дадете възможност на заинтересованите посетители да останат в крак с актуалността на съдържанието на блога ви;
- Пускайте насочени реклами в социалните мрежи и реклами от Google с единственото намерение да насочите повече абонати на имейли към блога на фирмата си;
- Промотирайте публикациите в блога на фирмата си във всичките си социални медийни канали по 2-4 пъти всеки път, когато публикувате статия.
5. Препубликувайте постове в Medium и LinkedIn.
Повторното споделяне на постове в различните канали е умен ход. Двете платформи, които осигуряват най-висока успеваемост когато става въпрос за блогове, са Medium и LinkedIn. Просто копирайте и поставете статиите от блога на фирмата ви в текстовия редактор и ще получите настройки да публикувате.
6. Развийте фирмен блог, който да бъде ядрото на вашето съдържание.
Публикациите в блога на фирмата ви трябва да бъдат основната част от съдържанието, от което произтича цялото друго съдържание. Това означава, че всеки път, когато публикувате статия в блог по определена тема, трябва да можете да създадете:
- Цитати от него, които да споделяте в Twitter (Quote Tweets);
- Видеоклипове с обучения и обяснения за YouTube, Facebook, LinkedIn, Instagram
- Документални филми на принципа "Зад кулисите", които разказват за процеса на писане на тези блогове в Instagram Stories;
- Инфографика, която да може да се сподели в Pinterest и Instagram;
- Видео, излъчвано на живо, което да обяви, че нова публикация е споделена в блога ви.
Цялото това съдържание може и трябва да бъде свързано с оригиналния ви пост, което ще ви помогне да раздвижите онлайн публиките си в множество платформи обратно към вашия фирмен блог.
7. Включете и служителите на компанията, свържете ги с блога.
Ще предизвикате вниманието им като разказвате за тях в блога и ги представяте, или като предложите подарък (талон, карта за пазаруване на определена стойност в Amazon) на някой, който е споделил определена публикация от блога.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.