Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Полезни стратегии за по-безболезнено поскъпване
Много фирми в развитите икономики планират да повишават цените тази или следващата година. Вероятно вярват, че така ще повишат продажбите. Или може би се готвят да посрещнат по-големи разходи в производството и доставките. Материалите в много сектори поскъпнаха.
В същото време служители и работници работят без повишение на заплатите. Може би настъпи момент, в който лоялните мениджъри чувстват, че е крайно време да си набавят допълнителни средства, за да стимулират всички онези, които са ги поддържали до момента и са се нагърбвали с повече отговорности.
Каквато и да е причината, поскъпването на продуктите и услугите винаги е болезнено за клиентите.
Как да продадеш на клиента по-скъп продукт? Авторите в сп. Entreprenuer дават 5 идеи:
1. Предупредете за поскъпването. Въведете го в предварително обозначен етап. Уведомете клиентите, че цените ви ще се увеличат през следващия месец или следващото тримесечие. Така ще стимулирате допълнителни продажби сега. След това периодът ще свърши и новите цени ще станат валидни, обаче ще сте дали възможност на хората да купуват в по-голям обем на старите цени и така да спестяват пари. Хора с малък бизнес, прилагали тази практика, споделят, че предпочитат да уведомяват клиентите си за поскъпването 6 седмици предварително, за да имат време да възприемат решението.
2. Предложете отстъпки за редовните клиенти. Вземете пример от магазините за хранителни стоки и предложете специална цена за лоялните клиенти и по-висока за случайните и хората, които пазаруват там от време на време. Членските карти напоследък не се препоръчват за предпочитане е магазинът да пази списък с кодове или имена, където се събират точки и записват посещенията, а не да ги карат да носят карти.
3. Възобновете или пакетирайте стари продукти и услуги. Добавете нови подобрения, правете комплекти от съществуващите продукти или променете дизайна и опаковките. Освежете предложенията си и така ще добавите стойност. А оттам ще ви е по-лесно да мотивирате по-висока цена.
4. Представете нови продукти. Един от най-големите проблеми в бизнеса с продажби на дребно е липсата на уникални продукти. Вие какво можете да предложите в тази насока?
5. Преразгледайте и променете продуктовия си асортимент. Знаете ли кой от вашите продукти има най-малък дял в продажбите? А кой е най-хитовият, който най-много се разграбва? Ако не, открийте кои са те. След това изтеглете повече бавно продаваеми, ниско печеливши продукти и добавете по-голям брой от тези, които носят добър резултат. Освен това, вижте цените на вторите при конкуренцията, може да се окаже, че продавате някои неща прекалено евтино.
Малките стратегически поскъпвания на малкия брой високооборотни продукти на фона на вече настъпилото поскъпване при конкуренцията, може да бъде възприето бързо от клиентите и някои от тях дори може да не забележат разликата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.