Как да провокирате реклама от уста на уста

Как да провокирате реклама от уста на уста

Добрите препоръки за услугите и продуктите от един потребител на друг са много трудни за измерване. Но са безспорно най-добрата реклама. При това - безплатна.

Потребителите са мощният, целеви двигател на този вид маркетинг, но как да ги накараме да започнат да ни хвалят?

TheBalance.com дава следните предложения на собствениците на малки фирми:

1. Предложете им да изпробват продукта ви. След това потърсете начин да говорят за качествата му. Добър метод за стимулиране на коментарите е чрез кампания в интернет.

2. Накарайте хората да се почувстват част от компанията. Включете ги в подобряването на стоките и услугите, търсете обратна връзка, отговаряйте на съобщенията им. И им благодарете.

3. Направете събитие, където се говори за маркатаТакова събитие може да е коктейл, форум или концерт, организиран от компанията. Добър вариант са още промоциите в самите магазини. Намерете начин да съберете повече потребители под своя покрив.

4. Осигурете качествени продукти и услуги и се отнасяйте към всеки клиент с уважение. Осигурете на хората нещо добро. Изненадайте всеки от тях лично с нещо приятно. Една от успешните стратегии на Starbucks например се състои в това, че компанията моли служителите си по възможност да помнят имената на редовните клиенти и предпочитаните от тях напитки.

5. Поддържайте информационна връзка. Изпращайте на хората новини във връзка с най-новите ви оферти и с това, на което могат да се зарадват. Един от добрите варианти да ги накарате да се усмихнат и да се похвалят на приятелите е като им предложите талон за отстъпка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Трус в Румъния стресна Северна България
Голямо количество силна отрова открито случайно в сграда в Плевен
Григор Димитров се класира за полуфиналите в Пекин
Руската инвазия обърна нагласите на финландци и шведи за членство в НАТО
Откриха обявените за издирване плевенски ученици
За успеха на българската фирма Евромастер: 30 години иновации и инвестиции в бизнеса