Луксозни марки губят младото поколение

Луксозни марки губят младото поколение

Компании за луксозни стоки самодоволно продават на установените си клиенти, пренебрегвайки следващата вълна. Тази нагласа може да застраши бъдещия им бизнес, защото младото поколение е скептично към скъпи придобивки като тези, предлагани от Louis Vuitton и Burberry, посочва доклад на Unity Marketing, цитиран от Business Insider.

Досега луксозните марки са навлизали по лесния начин на пазара при своите надеждни клиенти. "Търговците на лукс са изправени пред предизвикателството да препозиционират своите марки към следващото поколение на високо образовани хора, които всъщност скоро ще бъдат богатите млади хора. Брандовете ще трябва да се адаптират, за да отговарят на изискванията на идното поколение", предупреждават маркетинг изследователи.

Според тях това е трудна задача, тъй като проучвания показват, че младите хора смятат, че луксозните марки са надценени и не си струват парите. Докато това поколение няма много влияние на пазара сега, изследването прогнозира, че до 2020 г. то ще бъде много по-заможно и ще купува по-скъпи стоки. Ето защо маркетингът към по-младите хора трябва да бъде основен приоритет.

"Разбирането на стремежите на това поколение за луксозен начин на живот е от решаващо значение за луксозните марки, включително какво парите, положението и успехът означават за тях. Компаниите ще трябва да въведат иновации с нови продукти, услуги, маркетингови стратегии и брандинг концепции, както и да изхвърлят старите идеи, които ще се окажат неефективни, дори контрапродуктивни при пускане на пазара", посочва още докладът.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк