Шефовете, дигитални лидери

Шефовете, дигитални лидери

Да бъдеш активен в свързаността си с други хора в социалните мрежи се отплаща, особено ако управляваш мултимилиардна компания, разказва "Бизнес Инсайдър". В тази връзка глобалната фирма за бизнес консултации Brunswick Group в САЩ проведе изследване, за да определи кои са 100-те най-свързани в мрежите главни изпълнителни директори. Изследването ѝ бе основано на фактори на дигиталното им присъствие като активността им, дали са посочени профилите им като официални и употребата от тях на четири основни платформи - Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn.

Изследването бе озаглавено "The Connected Leadership Survey". В него е разгледана дигиталната активност на 790 бизнес лидери. Данните показват, че само 48% от шефовете на компаниите от списъка S&P 500 в САЩ и FTSE 350 имат профили в социалните мрежи. Въпреки това всеки втори служител споделя, че би предпочел да работи за главен изпълнителен директор, който има присъствие в социалните мрежи.

Най-популярната платформа за стотиците мениджъри на глобални компании, обхванати от изследването, е LinkedIn. 44% от проучените CEO-та я използват и поддържат присъствие в този сайт, отбелязват авторите на доклада от проучването.

"Лидерството беше фундаментално предефинирано", коментира Крейг Мулани, партньор в Brunswick Group, в прессъобщение. "Един модерен лидер трябва да влияе, вдъхновява и информира хората с директни, привлекателни и автентични цифрови комуникации", продължава той. 

В оформената класация главният изпълнителен директор на Walmart Дъг Макмилън печели първото място за честото си публикуване на фото и видео съдържание, което показва както професионалния, така и личния му живот. Той има присъствие във всичките четири социални медийни платформи.

Въпреки, че е титан на социалните мрежи, главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг отбелязва 670 точки в индекса, с което се класира на 51-то място в топ 100, докато главният изпълнителен директор на Twitter Джак Дорси е на 69-то място.

Ето и топ 10 на най-свързаните с общностите в социалните мрежи изпълнителни директори.

10. Ед Настиан, CEO на авиокомпания Delta Airlines. Активен в LinkedIn. 

9. Лин Гууд, CEO на Duke Energy. Активна в LinkedIn. 

8. Мери Бара, CEO на General Motors. Активна в Twitter и LinkedIn. 

7. Бен ван Бюрден, CEO на Royal Dutch Shell. Активен в Twitter и LinkedIn. 

6. Ханс Вестберг, CEO на Verizon Communications. Активен в Twitter, LinkedIn, Instagram. 

5. Дан Шулман, CEO на PayPal. Активен във Facebook, Twitter и LinkedIn.

4. Адена Фридман, CEO на Nasdaq. Активна във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn. 

3. Рамон Лагуарта, CEO на PepsiCo. Платформи: Facebook, Twitter, LinkedIn.

2. Брент Сондърс, CEO на Allergan. Платформи: Twitter, LinkedIn, Instagram. 

1. Дъг Макмилън, CEO на Walmart. Активен във Facebook, LinkedIn, Instagram. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Истинската роля на имейла
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.