Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Шефовете, дигитални лидери
Да бъдеш активен в свързаността си с други хора в социалните мрежи се отплаща, особено ако управляваш мултимилиардна компания, разказва "Бизнес Инсайдър". В тази връзка глобалната фирма за бизнес консултации Brunswick Group в САЩ проведе изследване, за да определи кои са 100-те най-свързани в мрежите главни изпълнителни директори. Изследването ѝ бе основано на фактори на дигиталното им присъствие като активността им, дали са посочени профилите им като официални и употребата от тях на четири основни платформи - Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn.
Изследването бе озаглавено "The Connected Leadership Survey". В него е разгледана дигиталната активност на 790 бизнес лидери. Данните показват, че само 48% от шефовете на компаниите от списъка S&P 500 в САЩ и FTSE 350 имат профили в социалните мрежи. Въпреки това всеки втори служител споделя, че би предпочел да работи за главен изпълнителен директор, който има присъствие в социалните мрежи.
Най-популярната платформа за стотиците мениджъри на глобални компании, обхванати от изследването, е LinkedIn. 44% от проучените CEO-та я използват и поддържат присъствие в този сайт, отбелязват авторите на доклада от проучването.
"Лидерството беше фундаментално предефинирано", коментира Крейг Мулани, партньор в Brunswick Group, в прессъобщение. "Един модерен лидер трябва да влияе, вдъхновява и информира хората с директни, привлекателни и автентични цифрови комуникации", продължава той.
В оформената класация главният изпълнителен директор на Walmart Дъг Макмилън печели първото място за честото си публикуване на фото и видео съдържание, което показва както професионалния, така и личния му живот. Той има присъствие във всичките четири социални медийни платформи.
Въпреки, че е титан на социалните мрежи, главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг отбелязва 670 точки в индекса, с което се класира на 51-то място в топ 100, докато главният изпълнителен директор на Twitter Джак Дорси е на 69-то място.
Ето и топ 10 на най-свързаните с общностите в социалните мрежи изпълнителни директори.
10. Ед Настиан, CEO на авиокомпания Delta Airlines. Активен в LinkedIn.
9. Лин Гууд, CEO на Duke Energy. Активна в LinkedIn.
8. Мери Бара, CEO на General Motors. Активна в Twitter и LinkedIn.
7. Бен ван Бюрден, CEO на Royal Dutch Shell. Активен в Twitter и LinkedIn.
6. Ханс Вестберг, CEO на Verizon Communications. Активен в Twitter, LinkedIn, Instagram.
5. Дан Шулман, CEO на PayPal. Активен във Facebook, Twitter и LinkedIn.
4. Адена Фридман, CEO на Nasdaq. Активна във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn.
3. Рамон Лагуарта, CEO на PepsiCo. Платформи: Facebook, Twitter, LinkedIn.
2. Брент Сондърс, CEO на Allergan. Платформи: Twitter, LinkedIn, Instagram.
1. Дъг Макмилън, CEO на Walmart. Активен във Facebook, LinkedIn, Instagram.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.