Най-старите марки на Америка

Най-старите марки на Америка

Историята на някои от най-старите компании на американския пазар показва, че потребителите винаги търсят лъскавия, нов продукт. В някои индустрии последната версия винаги е най-популярна – последният мобилен телефон, таблет, слушалки и т.н. Ето защо, без да е особена изненада, някои от най-новите големи марки в САЩ в момента са най-ценни. Например Apple, Google и Nike, оценявани на милиарди.

Освен тях обаче, има и американски марки със също толкова висока стойност, които са ценени и поради друго свое качество – историята и традициите. Това посочи класация на изданието 24/7 Wall. St. Според нея American Express, основана през 1850 г., е един от 100-те най-ценни брандове в света. Същото се отнася и за Coca-Cola, както и за кетчупа Heinz.

За да бъде счетена за една от най-старите в Щатите, всяка марка от списъка на американските автори трябва да отговаря на следния критерий: да е била същата, обозначавайки през годините с едно и също име един и същ потребителски продукт.

Класацията изглежда така:

10. The New York Times. Продукт: вестник. От 1851 г.

9. Tiffany & Co. Продукт: сребро. Създаване на продукта: 1851 г. Създаване на компанията: 1837 г.

8. Brooks Brothers. Продукт: мъжко облекло. Представяне на продукта:1849 г. Създаване на компанията: 1818 г.

7. Merriam-Webster. Продукт: Книги за препоръчване. Година на създаване на продукта: 1847. Създаване на компанията: 1831.

6. Scientific American. Продукт: списание. Представяне на продукта: 1845. Създаване на компанията: 1845.

5. Poland Spring. Продукт: безалкохолни напитки. Старт: 1845 г.

4. Schaefer Beer. Продукт: бира. Старт: 1842.

3. Remington Arms. Продукт: Пушки и патрони. Представяне на продукта и на компанията в САЩ: 1818 г.

2. Crane & Co. Продукт: канцеларски материали. Представяне на продукта: 1801. Създаване на компанията: 1799 г.

1. Baker’s Chocolate. Продукт: шоколад. От 1780 г.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ