Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Погрижете се за трайна връзка с клиента

Погрижете се за трайна връзка с клиента
Времената се променят, медиите също, но някои базисни стъпки на маркетингa остават вечно работещи.
За да бъде задържан добрият клиент и връзката с него да стане трайна, не са необходими шокиращи трикове в ценообразуването или прилагане на практика на сложни принципи от микроикономиката. Нужно е само качество на продукта (или услугата), което отговаря или надхвърля очакванията, и правилна стратегия.
Според Браян Гутман – дизайнер в американската фирма за мъжко облекло Jeremy Argyle, изградила бизнес за милиони долари, тази стратегия има 5 постоянни елемента.
Ето какви са те.
1. Винаги правете всичко възможно да познавате добре хората от веригата на бизнеса. Това са търговците, дистрибуторите, продавачите, партньорите в е-търговията. Не забравяйте вечното правило, че крайният потребител е истинският ви клиент. Основното е насочено към него.
2. Бъдете там, където сделката живее. Всеки ден маркетолозите трябва да инвестират част от времето си на терен. Телефонните разговори и ежедневното следене на интернет активностите на марката са важни, дори да няма кампания. Защото няма как фирмата да отговори на нещо, което не чува.
Представяне, изпълнено с живот
3. Обръщайте внимание на вертикалните процеси. Често проверявайте всеки друг, който може да има отношение към веригата, завършваща при потребителя: дизайнери, логистични екипи, хора от местната администрация на населеното място, неправителствени организации, групи в социалните мрежи и изобщо всички заинтересовани от бизнеса.
4. Установете се, след това се адаптирайте. Базисната концепция на управлението на бизнеса, и съответно на маркетинга, трябва да бъде основана на усилия за постоянно подобрение. Следете обратната връзка, която клиентите ви дават, и правете усилия да я подобрявате.
5. Превърнете удовлетвореността на клиентите във визия. Красивият дизайн, оригиналното съдържание и печалбите не са абсолютната цел. Удовлетворението на хората от предлаганото от вас е целта. Те са част от дестинацията.
От списание Inc.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|