Силата на снимките

Силата на снимките

Опитвам да открия дума, различна от "революция", за да опиша какво се случва с употребата на снимки онлайн в наши дни. Може да звучи клиширано и преекспонирано, но не мога да се сетя за по-подходящ термин. Най-малко 300 милиона снимки сe публикуват във Facebook всеки ден. В рамките на петте минути, които ми трябваха да напиша всичко дотук, милион и повече илюстрации са били поставени в най-голямата социална мрежа. Без да се включват таблиците, графиките, илюстрациите, doodle картинките и други изображения, споделяни в Pinterest, Instagram, Twitter, Snapchat, LinkedIn, Tumblr и Google +. Фундаменталната промяна на курса в интернет към визията и визуалното беше потвърдена от тазгодишната сделка, в която Facebook купи приложението Instagram.

Оттук идва логичният въпрос, как да се впрегне визуалното съдържание, за да заработи то в полза на компанията? Вместо да разчита на скучни снимки от каталози, умният бизнес показва поредица от изображения, които помагат на марката да еволюира и разказват визуална история, изясняваща коя е тя.

Маркетингът е изцяло свързан с това да се комуникира някаква стойност. Впускането в зрителния контект е чудесна възможност да се създаде вид съобщение за бизнеса, което е... революционно. Ето как:

Вашият сайт или блог е отлично място да стартирате процес на споделяне на снимките, които използвате, за да измайсторите разказ. Социалните медии са някои от топ платформите, които са подходящи за споделяне на богати визуални истории. Например Pinterest, Instagram, Google + и, разбира се, Facebook с неговия Timeline.

Благодаря за урока, Нелсън!

Огледайте се за снимки, които ще създадат съдържанието на историята ви. Много компании наемат фотографи, с които се свързват при поводи и в нужда. Например по време на събития, продуктови представяния и други. Можете да използвате направените досега снимки. Ключът е да се изведе това зрително съдържание и то да се показва възможно навсякъде.

Един процес с представяне на производството на предлаганите продукти на компанията може да работи винаги. Дори в полза на b2b фирми, които продават предимно нефотогенични продукти. В MarketingProfs споделяме снимки в полето си на Instagram на събития на индустрията, в които са участвали наши служители. Или даваме поглед над това как пословичният ни кулинарен сос се приготвя.

Имате огромен извор на вдъхновение за визуалната ви история точно пред вас, само ако тренирате окото си да се оглеждате за него. Правете активни снимки, в които показвате истински клиенти или служители, които правят напълно реални и неподправени неща. Правете го като опозиция на поставените пози на снимките и логата.

Покажете как продуктът ви живее в света. Прегърнете подхода с показването на изображения, които са брандирано изкуство.

По материал на Ан Хендли в сайта на сп. Entrepreneur

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ