Съвети за коледни дигитални кампании в последния момент

Съвети за коледни дигитални кампании в последния момент

По-малко от две седмици остават до Коледа и е време за всички собственици на бизнес да планират финалната си маркетингова стратегия за празничния сезон.

След Коледа много търговци на дребно намаляват цените, за да се освободят от непродадени стоки. Така че най-доброто време да се продават продукти и най-печелившото е около Коледа. 

И тъй като всеки собственик на бизнес знае това, това неписано правило създава много конкурентна атмосфера. 

Тук следват няколко съвети за дигитални маркетингови кампании, прилагани "в последната минута" - за да бъдат коледните ви търговски усилия по-успешни. 

Предложете безплатна доставка с удължен срок

Отдавна е известно, че доставката е водещ проблем за всички онлайн клиенти. Тревогите, че нещо с нея може да се обърка, се увеличават около Коледа с нарастващия брой поръчки, които трябва да се занесат до определена дата. За да се създаде усещане за сигурност и да се реши проблемът, доставката безплатно може да не е достатъчна. Например, ако стоките пристигнат януари, нали?!

Има добра полза да се предложи удължена безплатна доставка с 2-3 дни. Особено, ако клиентите купуват по-голямо количество продукти или неща за повече пари. Винаги има допълнителна цена за търговеца, която той ще поеме с това предложение, но при висококонкурентния пазар, при който се пазарува в последния момент, тя може да бъде необходимият печат за финализиране на сделката. 

Правете щедри намаления и поощрения

Няма нужда да се обяснява, че всеки маркетолог окуражава употребата на специални изненади и намаления по празниците. Но също както при всеки аспект на коледния маркетинг, проблемът се разраства като важност, докато големият Коледен ден наближава. Съвсем накрая хората ще са пазарували от няколко седмици и ще бъдат по-внимателни как харчат останалите си по-малко пари. 

Използвайте мобилни реклами, основани на локация, за да стимулирате трафика към фирмения сайт

Най-лесният и един от най-ефективните начини да го правите е във Facebook или Google. Тези реклами трябва да таргетират хора, които се намират близо до вашите магазини. Има и добра употреба на рекламите, но по празниците по принцип се създава среда, в която повече компании използват този тип реклами и ги смятат за полезни. 

Освен това проучвания показват, че хората използват социалните мрежи и други онлайн ресурси, докато пазаруват вътре в магазина. Така че използването на мобилното може действително да окаже влияние върху решенията и поведението на потребителите. 

Увеличете бюджетите за PPC реклама в дните преди Коледа

По принцип търговците трябва да са наясно, че е важно да увеличат маркетинговите си бюджети значително по време на последните седмици преди Нова година. В това време има и повече фирми, които се опитват да поставят реклами в онлайн каналите. И въпреки широтата на интернет, има множество места, където рекламите може да бъдат сложени и да бъдат видяни. За тези места в дигиталния свят, разбира се, има и борба. В крайна сметка, една реклама която се е представила на определено равнище по време на празниците, може да има по-ниски резултати, защото бюджетът за маркетинг не е бил увеличен. 

По съвети в сп.Inc.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?