Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Техники за маркетинг, важни през 2018 г.
Светът на маркетинга се променя с бързи темпове и някои техники, които бяха актуални през 2017 г., днес вече са отживели. Това посочва американското издание Inc.com.
То цитира актуално изследване, проведено сред 736 рекламни и маркетингови специалисти, в което повечето от тях - 587 души, са били маркетолози в корпоративни отдели с маркетингови и бранд екипи от над 25 души. Останалите участници са били служители на рекламни агенции, като акаунт директори, анализатори, криейтив ръководители, експерти в областта на медийното планиране, стратези или уеб разработчици.
Изследването е на американската фирма за бранд стратегии и маркетингови проучвания Provoke Insights.
Ето и най-важните изводи.
#1: Маркетингът със съдържание е сила, която остава важна
Той, следван от изкуствения интелект и виртуалната или добавената реалност, са трите водещи зони, в които и двете групи участници биха искали да подобрят уменията си през 2018 г.
Най-голям дял - 49%, от тях посочват, че са заинтересовани да научат повече за маркетинга чрез съдържание.
Сравнено с рекламните специалисти във външни агенции, маркетолозите на компаниите са по-заинтересовани от изследване на новите възможности за VR/AR, аудио технологии и гео локацията.
#2: Когато стане дума за внедряване на най-новите технологии, агенциите са иноваторите.
Тук под най-нови технологии се има предвид основно изкуственият интелект. Агенциите поначало са по-отворени към иновациите, коментира Карли Финк, директор и ръководител стратегии и изследвания в Provoke Insights.
Друг важен извод от изследването е, че почти половината от маркетолозите в компаниите вече са използвали аудио и гласова технология. За сравнение, този процент сред рекламните хора в агенциите е бил 37.
#3: Маркетолозите следват поведението на агенциите.
Те обикновено планират да следват инициативите за иновации на рекламистите. В списъка им с интригуващи нови способи са маркетингът със съдържание, геолокацията, VR, преносимите технологии, AI и други.
53% от маркетолозите, които не са внедрили AI по някакъв начин, планират да го направят в рамките на следващите 12 месеца.
#4: Някои хора заслужават да бъдат уволнени.
Запитани за целите им за 2018 г., 7% от рекламните специалисти в агенциите и 10% от тези в компаниите казват, че "не очакват да учат повече за маркетинга" тази година. Това, според наблюдателите на Inc., е "шокиращо". В настоящата крайно променяща се медийна среда, в която живеем, ако човекът, работещ в маркетинга, не смята, че е важно да продължава да се променя, вероятно той изобщо не трябва да работи в маркетинга, смятат те.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.