Труден експеримент с работещи майки в Италия просълзи мнозина


В продължение на десетилетия в Италия работодатели карат жени да подписват празни молби за напускане на работа, които използват в случаи на майчинство.

За да насочат внимание към този сериозен проблем, италианският вестник "Кориере дела сера" и рекламна агенция FCB Milan организираха провокираща и трогателна кампания. В центъра на кампанията стои експеримент, заснет във видео, в рамките на който смели участнички - майки, успяват да направят нещо трудно. Те прочитат на децата си "молби за напускане", в които е записано, че напускат и вече няма да бъдат майки, за да продължат да работят. Понеже са принудени да изберат едно от двете... 

"Майките не напускат" се казва кампанията и задачата й е да създаде нов обществен модел в Италия на работещо майчинство, при който да си майка и професионалист и служител едновременно не е изключено. 

Видеото успя да трогне мнозина по света чрез смелостта на жените участнички в него и реакциите на децата им, когато научават че "мама вече няма да е мама", защото напуска тази роля. 

Кампанията е онлайн съдържание със социална цел. Отразяват я блоговете Creative Criminals, AdsOfTheWorld и други.

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
ЕК: България може временно да бъде лишена от средства по втория транш от ПВУ ​
Победа: България отива на финал на световното първенство по волейбол
Борисов: От пиедестала на държавен глава Радев се занимава с един депутат като мен
Bloomberg: Хакери проникнаха в софтуерни устройства на Cisco в правителството на САЩ