Tuborg с нова глобална кампания - „Open for more“

Tuborg с нова глобална кампания - „Open for more“

Датският бранд бира Tuborg стартира нова глобална маркетингова кампания под мотото "Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в нея през 2017 г. ще бъдат „Музика“ и „Традиции - от 1880 досега“.

„Tuborg определя ритъма на младите по дух хора, носи жизненост, прави всичко по-енергично и по-запомнящо се от 1880 година досега! Марката е давала социалния пулс на поколения млади хора – чрез музикалните фестивали и големите имена в музиката, с които е партнирала през годините. Mузиката може да обединява хора от далечни географски локации и да подпомага културни промени, което е актуално днес“, коментира Всеволод Николаев, глобален директор на марката Tuborg.

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET). Тази промяна е първата от 2012 г. насам и представлява изцяло нова иконография на бранда, с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи в един по-динамичен и младежки дух.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ