Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Twitter и Snapchat ще се разрастват за сметка на Facebook
Промените, които компанията на Марк Зукърбърг Facebook планира да въведе и част от които вече осъществи, бяха отчетени като непопулярни, но въпреки това социалната мрежа ще запази курса, по който е поела. Това дава огромни възможности за някои по-популярни платформи да разгърнат още повече своя потенциал. Twitter и Snapchat стават по-атрактивни от Facebook, след като платформата на Зукърбърг вече не е „единствената игра в квартала“ за рекламодателите, споделя Даниел Айвс, ръководител на технологичните проучвания в GBH.
„Вярваме, че има сливане на фактори, които катализираха разрастването и на Twitter, и на Snapchat в краткосрочен план, като част от това развитие в момента определено е в резултат на поскъпване на Facebook платформата, по отношение на рекламите”, споделя Айвс.
Според него между 15% и 20% от традиционните рекламодатели в социалните мрежи са започнали да експериментират с реклами в Twitter. Това може да доведе до 1,5% - 2% допълнителен растеж при рекламите според него. Анализаторът допълва, че някои рекламодатели вече гледат и към Snapchat.
Въпреки, че приложението получи негативни представяния след извършен редизайн, според Айвс, този редизайн ще донесе ползи в дългосорчен план. Според него това ще привлече нови потребители, особено тези от ключовата пазарна група – на потребителите в зряла възраст.
„Считаме, че ще настъпи ренесанс на растеж и нови месечно активни потребители, което ще донесе ползи и на SNAP, и на Twitter”, допълва той.
През последните шест месеца, акциите на компанията на Марк Зукърбърг се борят открито с другите две социални платформи, коментира Георги Кацаров от Софтуерния университет. Акциите на Facebook се покачиха с едва 5% през този период, докато Twitter отбелязва покачване с над 105%, а от SNAP - 35%.
За четвъртото тримесечие на изминалата година от социалната мрежа отчитат 5% спад във времето, което потребителите прекарват в гледане на видеоклипове. Най-голямо влияние на тези резултати обаче, оказва решението на Facebook да пренасочи публикациите от брандове и реклами, повече към публикации на приятели и подобни.
Според Айвс обаче Facebook ще си остане „любимо име“ в пространството на социалните мрежи, най-вече заради най-огромната потребителска общност, която има – над 2 милиарда потребители.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.