Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Устойчив маркетинг в неустойчива среда
Мислите ли, че покривате всички изисквания и използвате максимално възможностите си в маркетинга в социалните медии? Всъщност има много за покриване, тъй като платформите се обновяват, добрите практики са различни, а оптималните подходи се променят всеки ден, пише Social Media Today.
Докато платформите постоянно еволюират и фокусът се променя, има някои основни неща, които са важни за мениджмънта на официалните профили на брандовете онлайн. С тях можете да увеличите ангажираността на клиентите и представянето спрямо конкуренцията.
Уебсайтът SEMRush събира всички условия на едно място в своята инфографика, като ги подрежда на дневна база, за седмицата, за месеца и за тримесечието. Вижте за какво трябва да следите!
[[{"fid":"379359","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1037,"width":817,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.