Този вечен триъгълник

Опитите за постигане на растеж чрез макретинга в социалните медии е все по-трудна задача. Всъщност Facebook регулярно „изхвърля“ рекламодатели от погледа на потребителите. За да попаднат отново в полезрението на потребителя, компаниите трябва да се актуализират постоянно.
Въпреки променящия се маркетинг пейзаж, има нещо, което вероятно винаги ще си остане същото.
Маркетинг триъгълникът: „Правилните пазари получават правилното послание чрез правилните медии.“
Излъчването на едно послание до милиони чрез социалните медии носи малко резултати за повечето бизнеси. Компании като GoPro и Red Bull са страхотни примери за брандове, използващи вирусните видеа и социалните медии, за да се издигнат на пазара. Но вашият бизнес вероятно не е близък до тяхната индустрия. Трябва да сте много внимателни и да анализирате и подражавате на бизнес, който има много общо с вашия собствен.
В тази връзка вижте и няколко полезни факти от проучване на 33Across.com, платформа за споделяне в социалните медии:
- Потребителите споделят най-много статии, новини и съдържание, свързано с наука, но само 9% от получателите кликват върху споделените линкове по тези теми
- Навременните новини и политическите материали са по-слабо разпространени, но честотата на кликове при тях е съответно 86 и 77 процента
- Свързани с бизнес са само 4% от споделянията, като кликовете върху такива линкове са 24%
- Здравни теми: 3% споделяния, 15% кликове
- Знаменитости и развлечение: 2% споделяния, 40% кликове
- Ревюта на продукти и компании: 1% споделяния, 4% кликове
- Финанси: 1% споделяния, 11% кликове
Съоснователя на 33Across.com, Грег Левит, обяснява голямото несъответствие между споделянията и кликовете с т.нар. „его споделяне“. Това означава, че изпращачите на съдържание вярват, че с това свое действие демонстрират интелект, информираност и т.н., независимо дали смятат, че получателите ще определят това съдържание като интересно или не. Общата средна стойност на споделяне е 3%, а на кликане от страна на получателите – 24%.
Това означава само две неща: Първо, работете със силно таргетиран списък от лидери и влиятелни хора, за да предизвикате по-силен интерес, така че да се споделя съдържанието ви. В противен случай, трябва да изпратите това съдържание на огромен обем от хора, за да постигнете желаните резултати – ако разполагате с достатъчно контакти на потребители, това също е възможен вариант.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Остава облачно, а сутринта и с валежи от дъжд
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.